  • Data: 2017-12-31 23:17:56
    Temat: Re: dekoder z nowym tv
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 31 Dec 2017 22:56:04 +0100, Krycha napisał(a):

    > Mimo, że "niewymagane", to kupiłam z tym niewymaganym :-)
    >
    > Samsunga UE40J5200AW

    No to sobie uruchm teraz net na tym TV. Przekonasz się że korzystanie z
    przeglądarki stron w tym TV jest mocno upierdliwe :) Możesz też
    korzystając z DLNA i stawiając serwerek tej usługi na swoim kompie,
    odtwarzać zdjęcia, muzę i filny z dysku. Mozesz też (z czego ja głównie
    korzytam) podłączyć sobie po HDMI komp do TV jako drugi monitor.
    Będziesz mogła uruchamiać przeglądarkę z kompa, co mocno podnosi kulturę
    używania. Masz masę fajnej zabawy :)
    --
    Jacek
    I hate haters.