  • Data: 2012-04-03 21:44:34
    Temat: Re: delphi
    Od: barkoasdaswiak <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-31 21:52, f...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > ciekaw jestem jakie jest zdanie grupowiczow o delphi,
    > (ja nie mam o nim (o niem) wiekszego pojecia, nigdy nie
    > widzialem nawet kompilatora itp)
    >
    > czy delphi ma sie dobrze czy raczej stracilo na
    > popularnosci,

    nie w polsce
    widzialem zgloszenia z tej durnej strony zlecenia przez net
    80% wykonawcow robilo w delphi l ;)

    jak sie ma do popularnych jezykow
    > typu java, python, c++, czy mozna powiedziec ze
    > delphi to wspolczesny paskal (czyli ze wspolczesny
    > paskal to wlasnie delphi?), jak sie ma sprawa z tym
    > jezykiem?

    jezyk i programisci zyja sobie, srodowisko sie rozwija

    po cichu powiem prawde ze delphi to taka platforma dla starszych panow
    co robia apki ktore maja cokolwiek doczyniania z bazami danych i do tego
    glownie sluzy