    From: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: dla tych co uwierzyli ORANGE...
    Date: Wed, 15 Apr 2009 13:37:36 +0200

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 13:09:46 +0200, BaX napisał(a):

    > Ale to 1/4 le?

    To, że Orange leci w kulki to źle dla tych, którzy uwierzyli, że
    przedstawią jakąś ofertę.

    > Ludzie spuszaczacie sie nad tym freshem jak by ko?o odkryli na nowo, jak wam
    > sie wydaje w jaki sposób mieli nak?oniae ludzi do kupna ich us?ugi?

    Mogli nakłaniać tak jak do tej pory często robili to inni - najczęściej
    przez jakieś zakręcone wykluczające się pakiety, dzięki którym gdzieś
    będzie taniej, gdzieś drożej, a jak w drugi piątek miesiąca nie aktywujesz
    czegośtam, to w kolejny piątek będziesz miał cośtam wyłączone.

    Na przykład ostatnie podwójne doładowanie TakTak ja pamiętam w ten sposób,
    że należało doładować raz, następnie czekać na wiadomość, ile i w jakim
    czasie należy wydać pieniędzy z konta. Przychodziła odpowiedż, że przez 5
    dni wydaj minimum 20 zł i doładuj w tym czasie po raz drugi, dostaniesz
    wtedy drugie tyle z doładowania.

    A teraz dla odmiany Plus wprowadził stawkę 29 groszy do wszystkich, ale
    oprócz Play, gdzie minuta kosztuje ponad 70 groszy.

    Dlatego podoba mi się prostota Fresh, który stara nie kombinuje ze swoją
    ofertą.

    Mogli kombinować i myśleli o tym, ale zdecydowali się nie kombinować i dali
    dobrą ofertę. Moim zdaniem to najważniejsze wydarzenie na rynku Prepaid od
    5 lat, czyli od wejścia Heyah. Taka oferta może być związana z ryzykiem
    małego zarobku, z czego zdawali sobie sprawę i ponieśli to ryzyko. I chwała
    im, także za obudzenie konkurencji. O ile nie przeszkadza ta wyższa stawka
    do Play :]

    Więc zależy jak kto ma, można więc pewnie z radości także się spuścić,
    skoro już o tym wspomniałeś ;p

    Pozdrawiam
    Tony