  • 1. Data: 2009-04-15 04:14:49
    Temat: dla tych co uwierzyli ORANGE...
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    oto słowa rzecznika TP na jego blogu.. Dedykuję je tym, którzy najpierw
    uwierzyli Pani Prezes, że nowa oferta na kartę będzie przed świętami, a
    później gdy się nie pojawiła dali wiarę owemu rzecznikowi i smsom
    rozsyłanym przez ORANGE, że nowa oferta wejdzie 16 kwietnia.
    Narzekajcie, trwajcie dalej i czekajcie:

    "14 kwietnia 2009

    Lepiej później, ale dobrze

    Przecieki i spekulacje, które pojawiły na temat nowej oferty prepaid
    odsłaniały częściowo nad czym pracujemy. Data 16 kwietnia stała się
    magiczna. Niestety to nie ten termin, a nad ofertą dalej pracujemy.
    Lepiej zrobić coś później, ale dobrze. Właśnie dowiedziałem się, że
    pakiety, które miały być od jutra wyłączone na razie zostają. Na koniec
    proszę o jeszcze trochę cierpliwości, bo najważniejszy jest efekt
    końcowy. Spodziewam się, że zaraz wyleje się na mnie sporo krytyki i
    niezadowolenia, ale taki już smutny los rzecznika :-(

    Wojciech Jabczyński w telekomunikacja | 74
    Trackback:
    http://blog.tp.pl/wojciechjabczynski/entry/lepiej_po
    zniej_ale_dobrze"

  • 2. Data: 2009-04-15 05:05:20
    Temat: Re: dla tych co uwierzyli ORANGE...
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    uzytkownik pisze:
> [...]
    > końcowy. Spodziewam się, że zaraz wyleje się na mnie sporo krytyki i
    > niezadowolenia, ale taki już smutny los rzecznika :-(

    Podsumowujac.

    Stawi podstawowe nie zostana obnizone. Wejda nowe pakiety ze
    skomplikowanymi zasadami korzystania (dlatego tak dlugo sie nad tym
    zastanwiaaja), czyli nowa oferta bedzie do bani.

    --
    www.ogloszenia.tarnow.pl

  • 3. Data: 2009-04-15 06:50:25
    Od: "marines" <m...@W...gazeta.pl>

    lubię mój oranżadowy numer, kupiłem go sobie na Allegro :))
    ale to już najwyraźniej niedługo będzie freshowy numer

    GO FRESH !!!

    pozdr.

    marines(R)

  • 4. Data: 2009-04-15 08:49:44
    Od: PRC <p...@o...pl>

    Moze przestraszyli sie przeswietlenia ;-)

    --
    PRC

  • 5. Data: 2009-04-15 09:52:24
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

> [...]
    > odsłaniały częściowo nad czym pracujemy. Data 16 kwietnia stała się
    > magiczna. Niestety to nie ten termin, a nad ofertą dalej pracujemy.

    Jakie przecieki i spekulacje!? A kto wysyłał esemesy do wszystkich w
    Orange, że 16-go będzie nowa oferta - wysyłała je konkurencja? Jacyś
    spekulanci??

    Właśnie ciepłym moczem olali rzeszę uczniów, studentów i innych
    prepaidowców, którzy jeszcze przy nich zostali. Takich rzeczy się nie
    zapomina, szczególnie popełniając drugi raz taki sam błąd, bo na ich nową
    ofertę po wejściu Heyah czekało się także długo.

    Nowy właściciel widać musi popełnić ten sam błąd co poprzedni, aby się
    czegoś nauczyć.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 6. Data: 2009-04-15 11:09:46
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    >
    > Właśnie ciepłym moczem olali rzeszę uczniów, studentów i innych
    > prepaidowców, którzy jeszcze przy nich zostali.

    Ale to źle?
    Ludzie spuszaczacie się nad tym freshem jak by koło odkryli na nowo, jak wam
    sie wydaje w jaki sposób mieli nakłonić ludzi do kupna ich usługi?
    Wprowadzić stawki podone do tch obecnych na rynku? Ile osób by wtedy do nich
    przeszło, o ile w ogóle by się komuś chciało. Fresh wprowadził stawki które
    przyciągają bo muszą inaczej ich oferta nie miała by sensu, widać orange
    patrzy co się dzieje na rynku i liczy czy mu się to w ogóle opłaci aby
    przebijać lub obniżać swoje stawki. Zapewne obniży ale być może policzyli że
    przeczekanie z obniżką da im większy zysk niż straty wynikłe z odejścia tych
    któryzm się już dupa pali bo tam będzie taniej.

  • 7. Data: 2009-04-15 11:25:38
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <b...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niezadowolenia, ale taki już smutny los rzecznika :-(
    >

    > Wojciech Jabczyński w telekomunikacja | 74

    już widze jak pomarańczowe wieśniaki zacierają ręce bo w smsie pisalo że
    nowa ofertę poznasz w BOK - połączenie płatne :P

  • 8. Data: 2009-04-15 11:37:36
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 13:09:46 +0200, BaX napisał(a):

    > Ale to 1/4 le?

    To, że Orange leci w kulki to źle dla tych, którzy uwierzyli, że
    przedstawią jakąś ofertę.

    > Ludzie spuszaczacie sie nad tym freshem jak by ko?o odkryli na nowo, jak wam
    > sie wydaje w jaki sposób mieli nak?oniae ludzi do kupna ich us?ugi?

    Mogli nakłaniać tak jak do tej pory często robili to inni - najczęściej
    przez jakieś zakręcone wykluczające się pakiety, dzięki którym gdzieś
    będzie taniej, gdzieś drożej, a jak w drugi piątek miesiąca nie aktywujesz
    czegośtam, to w kolejny piątek będziesz miał cośtam wyłączone.

    Na przykład ostatnie podwójne doładowanie TakTak ja pamiętam w ten sposób,
    że należało doładować raz, następnie czekać na wiadomość, ile i w jakim
    czasie należy wydać pieniędzy z konta. Przychodziła odpowiedż, że przez 5
    dni wydaj minimum 20 zł i doładuj w tym czasie po raz drugi, dostaniesz
    wtedy drugie tyle z doładowania.

    A teraz dla odmiany Plus wprowadził stawkę 29 groszy do wszystkich, ale
    oprócz Play, gdzie minuta kosztuje ponad 70 groszy.

    Dlatego podoba mi się prostota Fresh, który stara nie kombinuje ze swoją
    ofertą.

    Mogli kombinować i myśleli o tym, ale zdecydowali się nie kombinować i dali
    dobrą ofertę. Moim zdaniem to najważniejsze wydarzenie na rynku Prepaid od
    5 lat, czyli od wejścia Heyah. Taka oferta może być związana z ryzykiem
    małego zarobku, z czego zdawali sobie sprawę i ponieśli to ryzyko. I chwała
    im, także za obudzenie konkurencji. O ile nie przeszkadza ta wyższa stawka
    do Play :]

    Więc zależy jak kto ma, można więc pewnie z radości także się spuścić,
    skoro już o tym wspomniałeś ;p

    Pozdrawiam
    Tony

  • 9. Data: 2009-04-15 11:41:05
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:mv7h8l92tsfi$.13p8pg4oeay9j.dlg@40tude.net...
> [...]
    > czasie należy wydać pieniędzy z konta. Przychodziła odpowiedż, że przez 5
    > dni wydaj minimum 20 zł i doładuj w tym czasie po raz drugi, dostaniesz

    to źle pamiętasz - akurat z tego korzystam od dawna i takiech klocków nigdy
    nie było

  • 10. Data: 2009-04-15 11:46:09
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Bebe napisał(a):

    > to źle pamiętasz - akurat z tego korzystam od dawna i takiech klocków nigdy
    > nie było

    Jak nie było, jak było?
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=13332

    Może Bilobil jakiś, cy cuś? ;-)