  • 1. Data: 2012-12-30 10:34:03
    Temat: dlaczego wyłącza się GPS w fordowskiej nawigacji?
    Od: s...@g...com

    Jestem juz umówiony u fachowca na diagnozę i naprawę, ale z ciekawości poznam zdanie
    praktyków.
    W dwuletnim Fordzie jest zestaw audio z nawigacją jak na obrazku
    http://www.autocentrum.pl/gallery/ford_focus_2008/na
    wigacja-gps.jpg i już dwa razy zdarzyło się, że głupiała, czyli nie wiedziała gdzie
    jest a wczasie jazdy pokazywała na mapie jakieś zupełnie inne rejony. Po wciśnięciu
    guzika "i" widac było napis "no GPS".
    Za pierwszym razem po około 3 godzinach błądzenia zacząła sama z siebie działac. Za
    drugim razem (po tygodniu) od początku do końca jazdy (ok. 4 godzin) nie zaskoczyła.
    Dzięki z góry za wskazówki, opinie.

  • 2. Data: 2012-12-30 10:43:04
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    ps.com...
> [...]
    > siebie
    > działac. Za drugim razem (po tygodniu) od początku do końca jazdy (ok.

    Objawy mogą wskazywać na problem z anteną GPS, kabelkiem lub wtyczką.
    Tak czy siak, trzeba wyjąć i obejrzeć. Jeśli dwuletnie i na gwarancji,
    to jedź do ASO, nie do fachowca,.
    A jeśli umiesz samodzielnie wyjąć "headunit", to wyjmij i zacznij od
    dociśnięcia wtyczki.
    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2012-12-30 11:29:16
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 30 grudnia 2012 10:43:04 UTC+1 użytkownik Yogi(n) napisał:
    > Tak czy siak, trzeba wyjąć i obejrzeć. Jeśli dwuletnie i na gwarancji,
    >
    > to jedź do ASO, nie do fachowca,.

    Standardowo korzystam prawie tylko z ASO, ale gdy zadezwoniłem, aby się umówic, to
    powiedzieli, że nawigacje serwisują w ten sposób, że wymontowują i wysyłają na dwa
    tygodnie do specjalistycznego serwisu.
    W tej sytuacji postanowilem podjechac na obejrzenie i sprawdzenie kabelków do
    zaprzyjaznionego auto-radio-navi serwisu.

    > A jeśli umiesz samodzielnie wyjąć "headunit",

    Pewnie bym umiał, ale staram się dac zarobic bliźniemu, to ona da zarobic mi :)