  • 1. Data: 2012-12-29 12:18:05
    Temat: Assistance na wyjazd za granicę
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    Witam,

    Pod koniec stycznia wybieram się na Słowację na narty i chciałbym
    dokupić jakieś sensowne assistance (samochód stary, a jadę z 9-letnim
    dzieckiem). Krótkie, na czas wyjazdu (2 tygodnie). Może źle szukam, ale
    nic nie widzę. Kiedyś ubezpieczałem się w SOS PZMOT, ale teraz nie mają
    takiej opcji. Podpowiecie coś?

    Pozdrawiam serdecznie,

    Piotr

  • 2. Data: 2012-12-30 20:42:18
    Temat: Re: Assistance na wyjazd za granicę
    Od: kapec <k...@o...pl>

    Na taki rzut beretem to chyba nie ma sobie co glowy zawracac. Jak
    okazyjnie wyjezdzasz i blisko kraju. Tak mi sie zdaje.
    Jak jezdzisz duzo, gdzies dalej, roznymi pojazdami to najlepsza oferta
    to niemieckie ADAC, 80 ojro na rok, cala europa i kraje basenu morza
    srodziemnego. Zwozka auta do kraju jak sie popsuje i nie naprawia w 3
    dni, oplacony powrot do domu, hotele, wszystko w pakiecie. I dziala na
    osobe, a nie na pojazd.