  • Data: 2020-04-06 13:58:10
    Temat: Re: dłubiecie w czasach zarazy?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-06 o 11:10, heby pisze:

    > Są takie projektowane, co najmniej kilka róznych.
    >
    > np:
    >
    > https://www.ventilaid.org/
    >
    > Problem tylko że bada pustych tumanistów/dziennikarzy naprawdę uwierzyła
    > że to wszystko jest z plastiku. A tu silnika nie sposób wydrukować.
    >
    > Są rózne projekty, w tym te które tylko uciskają gruszkę. Chyba wolałbym
    > taki niż zadławienie kawałkiem supportu :/
    Ale zerknęliście chociaż do artykułu?
    Bo widzę że nie, te wszystkie drukowane respiratory są dla ludzi którzy
    NIE mają zwiotczenia mięśni i sami oddychają a one ich tylko wspomagają,
    przy wirusie trzeba w pełni wentylować płuca włącznie z podawaniem tlenu
    pacjentowi który jest nieprzytomny i sam nie oddycha, nikt nie
    zaryzykuje tego bo każde zacięcie się takiego respiratora to uduszenie
    chorego.

    --
    Janusz