    Date: Sat, 25 Jul 2015 12:51:02 +0200
    From: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: długi kabel sieciowy

    W dniu 2015-07-25 o 10:33, Budyń pisze:
    > dzieki za podpowiedzi :) 10mb to by mi pasowalo - nie wiem co posiadany sprzet na
    to.
    > Z jednej strony jest router dlink d300 (poprzez jakis tani switch), z drugiej tez
    router (a wczesniej byl raspberrypi) - one same z sie nie negocjują predkosci? Bo w
    opcjach dlika takich mozliwosci nie widze.

    Na RPi to by się dało ustawić prędkość, natomiast "proste" routery to
    raczej takich opcji nie mają.
    Kiedyś trzymałem do takich celów stare huby 10Mb/s, ale na szczęście
    klient zdecydował się na przekopanie nowych kabli...

    --
    AWa.