    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: do poczytania i refleksji
    Date: Mon, 20 Jul 2009 23:31:26 -0400

    On Mon, 20 Jul 2009 13:53:31 -0700 (PDT), Pawel

    >Witam
    >Właśnie znalazłem tekst, wklejam więc i proszę o opinię dotyczącą
    >tematyki grupy - a jakże :)
    >http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6840
    313,Kancelaria_Prezydenta_oglosila_przetarg_nie_do_w
    ygrania.html

    ja tylko z ciekawosci. czy naprawde te 20 laptopow i troche sprzetu
    pomocniczego to jest wiadomosc warta takiego szumu? jesli nawet ten
    przetarg jest "zoptymalizowany" na konkretne modele czy linie, to te
    laptopy sa chyba rozprowadzane przez kilka firm. niech sie wiec tluka,
    ktora sprzeda taniej. nie sadze, by lenovo czy inan duza firma maczala
    palce w matactwach wartych 20 laptopow. <rs>