  • Data: 2016-12-27 18:40:15
    Temat: Re: dobra antena TV do słabego sygnału
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.12.2016 o 19:15, Krycha pisze:
    (...)
    > Liczę na Waszą pomoc w wyborze anteny.
    > Chcę odbierać sygnał zarówno w paśmie UHF (MUX 1,2,3) jak i VHF (MUX 8).
    >
    > Zastanawiam się nad wyborem:
    > https://dvbsklep.pl/antena-opticum-ax-1000-combo-vhf
    -uhf
    > a może lepiej
    > https://dvbsklep.pl/antena-vhf-uhf-dipol-28-polaryza
    cja-v-h
    > Czy ta część anteny do odbioru pasma VHF powinna być zamontowana poziomo?
    > Są tam, dwie puszki do podłączenia anteny, czy mi się wydaje?
    >
    > Może będzie problem z tym, że sygnał z MUX 1,2,3 jest z innego kierunku
    > niż MUX 8.
    >
    > Pozdrawiam Krycha.

    Dziękuje wszystkim, którzy pomogli mi w wyborze anteny tv
    oraz wsparli mnie wiedzą co do usytuowania anteny i szukania ręcznego
    kanałów.
    Szczególnie serdecznie tym najbardziej wytrwałym w doradzaniu :-*

    Dziś założyłam antenę na maszcie Dipol 17/21-60 Tri Digit, podłączyłam
    kabel i skierowałam antenę w tym samym kierunku co sąsiedzi na górnym
    piętrze.
    Przeszukałam kanały i efekt całkiem dobry. Cieszę się :-)
    Mimo, że antena nie jest skierowana na wprost bloku na przeciw, to mam
    kanały z Chrzelic oraz Czechy i Mux-8.
    Kolejność kanałów według siły i jakości odbioru, od najsilniejszego:
    1. 37 kanał
    2. 34 i 54
    3. 46
    4. 6
    5. 23.

    Będę musiała jeszcze trochę popracować nad ustawieniem anteny, bo
    słabość sygnału kanału 23 powoduje, że TVN, i inne są z zakłóceniami
    czasami uniemożliwiającymi oglądanie.
    Niech tylko ustąpią te silne wiatry.

    Dziwi mnie tylko, że przy szukaniu kanałów powstało sporo o nazwie test
    i oczywiście bez odbieranego sygnału:
    035 test1 - 037 test3
    092 test1 - 098 test7
    099 Test.