    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: dobra antena TV do słabego sygnału
    Date: Fri, 6 Jan 2017 15:53:29 +0100

    W dniu 06.01.2017 o 12:49, Krycha pisze:

    > Czyli mam za słabą antenę jak na moje warunki.
    > Ale ogólnie jest nieźle. Mam tak nastawione, aby lepszy obraz był na
    > programach, które częściej oglądam.
    > Pogorszenie może przynieść ulistnienie się drzewa na drodze do sygnału.
    > Liczę też na to, że w ramach troski o zieleń drzewo zostanie przycięte.

    powinnaś mieć dwie anteny.
    kable jak piszą koledzy to niestety podstawa, nawet na kilkunastu
    metrach widzę czasem znaczące straty po wskazaniach, ale poza stratami
    jest też rzadki ekran. Kup dobry przewów,ale nie w casty czy
    elektrycznym. większość kabli to niestety chińszczyzna, może dostaniesz
    gdzieś polski, włoski...
    część programów nadawana jest z małą mocą dopuki nie zakończą się testy.