  • 21. Data: 2016-11-03 11:10:09
    Temat: Re: dojscie do plików kamery ip
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dudzik" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    Budyń wrote:

    >do mojego guana admin 123456 - tak, tak. Chinol na stale to wpisal
    >(telnet) w srodku busybox ale nie mam sil z tym sie kopac :(

    >Google nic nie mowi, nikt tego nie hakowal? Bo moje haslo do telnetu
    >mam z googla.

    trudno powiedziec co da sie tym telnetem zrobic, trudno tez sie do
    wewnetrznej sieci wlamac, ale
    https://krebsonsecurity.com/2016/10/hacked-cameras-d
    vrs-powered-todays-massive-internet-outage/

    Mozna komus zablokowac serwer czy lacze, jak sie milion kamer na
    swiecie przekieruje na jego adres ...
    a poniewaz staje sie to problemem, zaczyna sie sciganie producenta zle
    zabezpieczony produkt.

    J.

  • 22. Data: 2016-11-03 11:30:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu środa, 2 listopada 2016 16:20:36 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    >przechwytywanie strumienia mało przydatne chyba :/

    Ale mozna telefonem obejrzec nagrane pliki ... to mozna i nagrac
    strumien :-)

    J.

  • 23. Data: 2016-11-03 12:34:26
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 02.11.2016 o 19:53, Budyń pisze:
> [...]
    oglegroups.com...

    > przechwytywanie strumienia mało przydatne chyba :/
    >
    > Telnet sie odzywa ale nie wiadomo jaki do tego login/hasło.

    Otwórz, znajdź złącze uart, podłącz się jakąś przejściówką USB/UART.
    Zapisz sobie do loga komunikaty które generuje przy starcie.
    Będzie coś w tym rodzaju:

    ## Booting kernel from Legacy Image at 82000000 ...
    Image Name: Linux-3.0.8
    Image Type: ARM Linux Kernel Image (uncompressed)
    Data Size: 1567336 Bytes = 1.5 MiB
    Load Address: 80008000
    Entry Point: 80008000
    OK

    Starting kernel ...

    Uncompressing Linux... done, booting the kernel.
    Linux version 3.0.8 (root@sqy-desktop) (gcc version 4.4.1
    (Hisilicon_v100(gcc4.4-290+uclibc_0.9.32.1+eabi+linu
    xpthread)) ) #81 Fri
    Oct 17 16:20:03 CST 2014
    CPU: ARMv7 Processor [414fc091] revision 1 (ARMv7), cr=10c53c7f
    CPU: VIPT nonaliasing data cache, VIPT aliasing instruction cache
    Machine: hi3520d

    Poszukaj w necie po jakichś ciekawszych wyrazach jak wersja systemu,
    chipsetu. Znajdziesz może opis jak ktoś hackował coś podobnego i poda
    hasła roota. Ja tak robiłem z kamerą edimax i z chińskim NVR, ktgóry
    miał z lekka zwalony soft. Nie dawało się w nim zalogować do panela
    administracyjnego przez przeglądarkę bo spieprzona była kontrolka ActivX
    do logowania. W dodatku po starcie odłączał wyjście monitora VGA i
    jedyne co mogłem robić to podłączać telewizor HDMI. No i nie działała
    funkcja alarmu od ruchu. Po identyfikacji znalazłem nie tylko hasła do
    roota ale porady jak wgrać firmware od podobnych urządzeń. Po wgraniu
    firmware wszystko zaczęło dobrze działać.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 24. Data: 2016-11-03 15:13:24
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 listopada 2016 12:34:26 UTC+1 użytkownik Mario napisał:

> [...]
    > roota ale porady jak wgrać firmware od podobnych urządzeń. Po wgraniu
    > firmware wszystko zaczęło dobrze działać.

    thx, bede cos w den deseń szukał.

    b.

  • 25. Data: 2016-11-04 11:24:36
    Od: "Dudzik" <s...@m...spam>

> [...]
    > swiecie przekieruje na jego adres ...
    > a poniewaz staje sie to problemem, zaczyna sie sciganie producenta zle

    tak zna, IoT czyli internet of things na to mowia. Owszem by zrobic wjazd na
    moja kamere trzeba by miec podpiecie do lanu/wlanu co banalne nie jest.

  • 26. Data: 2016-11-04 11:38:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dudzik" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    vrs-powered-todays-massive-internet-outage/

    >tak zna, IoT czyli internet of things na to mowia. Owszem by zrobic
    >wjazd na moja kamere trzeba by miec podpiecie do lanu/wlanu co
    >banalne nie jest.

    Jesli router jest tak zabezpieczony jak ta kamera, to banalne jest :-P
    Sa tez wirusy w sieci i cholera wie jakie programy na komputerach w
    tej sieci ... i innych urzadzeniach.

    J.

  • 27. Data: 2016-11-11 11:49:44
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 listopada 2016 22:53:37 UTC+1 użytkownik Mirek napisał:

    > Mowie ci sprawdź pod IE.

    trafiles :) IE8 na win7, trzeba pozwolic na dzialanie activex, i zainstalowac ocx.
    Wtyczka vlc daje tylko podglad na żywo, ale blokuje inne możliwosci.
    Dzieki za naprowadzenie.

    b,