  • 11. Data: 2009-04-11 08:31:33
    Temat: Re: droga krzyzowa
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...SPAM> napisał

    > w tym amoku religijnym szli drogą. Mogła tam stac ciezarowka, ciagnik
    > czy pijany rolnik na rowerze, co za róznica? Co ma do tego religia ?

    Dyskusja jest jalowa, bo nie wiadomo co sie tam stalo i dlaczego.
    Ja tylko twierdze, ze nalezy bardzo uwazac na pielgrzymki, procesje itp.
    Ludzie bioracy w tym udzial zachowuja sie czesto nieodpowiedzialnie.
    Poniewaz ida Swieta - nie bede rozwijal tego tematu
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 12. Data: 2009-04-11 08:54:09
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Hinek wrote:
    > Trudno aby Droga Krzyzowa zakonczyla sie happy endem...

    ROTFL

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 13. Data: 2009-04-11 09:00:11
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Hinek pisze:

    > Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał

    > Trudno aby Droga Krzyzowa zakonczyla sie happy endem...

    ROTFL

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 14. Data: 2009-04-11 09:09:25
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-11 10:30, Użytkownik de Fresz napisał:

    > Motocykl jedzie sobie wieczorem wiejską drogą, widzi turlający się
    > radiowóz, zwalnia do okolic "przepisowej" i go z marszu wyprzedza, gdy
    > próbuje wrócić na swój pas - UPS! Kierownik panicznie depcze hample,
    > uślizg, gleba, sunący motocykl uderza w procesję. Dla mnie to całkiem
    > prawdopodobny przebiego wydarzeń.

    Bardzo jednostronna ta wersja wydarzeń. A "z nieznanych powodów nie
    zatrzymał się mimo ostrzeżeń ze strony policjantów" jeśli to
    zdanie jest prawdziwe to i niezgodna z rzeczywistością.
    niewykluczone że to kolejny "macho" z kompleksem małego fiuta
    chciał pokazać policji co oni mu mogą. No i pokazał.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-04-11 09:11:49
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-11 10:31, Użytkownik Hinek napisał:

> [...]
    > Ludzie bioracy w tym udzial zachowuja sie czesto nieodpowiedzialnie.
    > Poniewaz ida Swieta - nie bede rozwijal tego tematu

    Sugerujesz że motocyklista wyminą by pielgrzymkę tylko mu kilka
    osób złośliwie i z zaskoczenia wbiegło pod koła ?
    Czyli byłeś i wiesz że to zdanie "rozpędzony motocyklista wjechał
    w tłum wiernych, uczestniczących w procesji" jest nie prawdziwe ?

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-04-11 09:37:24
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Magic wrote:
    > ROTFL

    Spadaj, to mój tekst w tej dyskusji!

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 17. Data: 2009-04-11 09:39:02
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Spadaj, to mój tekst w tej dyskusji!

    Tylko dlatego ze doczytałem wątek do końca zanim wysłałem.

  • 18. Data: 2009-04-11 09:48:40
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > Bardzo jednostronna ta wersja wydarzeń. A "z nieznanych powodów nie
    > zatrzymał się mimo ostrzeżeń ze strony policjantów" jeśli to

    Już nie. "prędkość motocyklisty określono na 160-170km"
    Mam nadzieję że skażą go jak za zabójstwo

    DM
    RF900

  • 19. Data: 2009-04-11 09:55:10
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Darek Mroz"
    >Już nie. "prędkość motocyklisty określono na 160-170km"

    No proszę. Jechał szybciej niż z Warszawy do Radomia...

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ The page just created is more than 18 feet
    .\....@e...eu.org.\.\. tall or more than 18 feet wide, so I suspect

  • 20. Data: 2009-04-11 09:56:08
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Darek Mroz pisze:

    > Już nie. "prędkość motocyklisty określono na 160-170km"
    > Mam nadzieję że skażą go jak za zabójstwo

    http://www.tvn24.pl/1,251,8,55578084,148832934,64504
    53,0,forum.html

    --
    Arni Toruń