  • 81. Data: 2009-04-12 14:44:10
    Temat: Re: droga krzyzowa
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-12 12:12, Użytkownik BartekGSXF napisał:

    > po kiego grzyba prosisz o definicje jak powinienes wiedziec, kim byl ten
    > delikwent co sie tam wpierniczyl w ludzi, bo motocyklista w rozumieniu
    > "grupy" pl.rec.motocykle nie byl

    Pieprzysz jak potłuczony. No chyba że gdzieś nie doczytałem tej
    definicji "w rozumieniu "grupy" pl.rec.motocykle".
    Podasz linka czy grzecznie przeprosisz ?

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2009-04-12 15:07:14
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    BartekGSXF pisze:

    > Po pierwsze
    > zluzuj bo nie pisalem do ciebie tylko do RadkaF,

    to chyba musisz przejsz szybki kurs konstrukcji logicznej zdania. To do
    którego sie odnosiłem sugeruje ze to Radek i ja bylismy napruci i
    ukradlismy komus motocykl. Masz jeszcze jakies wątpliwosci?

    > po drugie
    > po kiego grzyba prosisz o definicje jak powinienes wiedziec, kim byl ten
    > delikwent co sie tam wpierniczyl w ludzi, bo motocyklista w rozumieniu
    > "grupy" pl.rec.motocykle nie byl

    nie ma czegos takiego jak rozumienie "grupy"
    motocyklista to kierujacy motocyklem. Koniec kropka.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 83. Data: 2009-04-12 15:51:16
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Arni pisze:

    > juz prosiłem dzis o definicje motocyklisty.
    > wlasnie po to zeby ustalic kto nim jest a kto nie.
    > Teraz pytanie: dlaczego kierujący rowerem jest nazywany rowerzysta nawet
    > jak nie ma karty rowerowej?

    No to kto to jest motocyklista?

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 84. Data: 2009-04-12 15:54:42
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > jak nadal uwazasz, ze mi sie nalezy to dawaj
    > miasto masz w stopce adres moge Ci podac
    > --
    > BartekGSXF
    > Ave1,8
    > EL

    Elbląg? :)

  • 85. Data: 2009-04-12 16:26:25
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Jacek Różański" <j...@e...pl> wrote

    > Elbląg? :)

    ROTFL

    To by Arni mial niedaleko.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 86. Data: 2009-04-12 18:08:28
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...SPAM> napisał w wiadomości

    > to chyba musisz przejsz szybki kurs konstrukcji logicznej zdania. To do
    > którego sie odnosiłem sugeruje ze to Radek i ja bylismy napruci i
    > ukradlismy komus motocykl. Masz jeszcze jakies wątpliwosci?
    No jakbys nie zauwazyl rowniez do mnie i do reszty ludzi jezdzacych
    motocyklami. Oczywiscie w rozumieniu definicji jezdzacy
    motocyklem=motocyklista.

    > nie ma czegos takiego jak rozumienie "grupy"
    > motocyklista to kierujacy motocyklem. Koniec kropka.
    Uhm, czyli koles bioracy motor od kumpla po pijaku, zlodziej jadacy
    kradzionym sprzetem, pijany chlopek jadacy 125 z domu do sklepu na przeciwko
    tez jest motocyklista??
    Gnojek jadacy po raz pierwszy na plastiku, ktory nie jes zarejestrowany, bez
    ubezpieczenia, bez prawka tez jest motocyklista??

    To po chuj pl.rec.motocykle polecaja mniejsze pojemnosci na pierwsze moto?
    Po cholere jest ten caly faq?
    Precle sa tylko po to zeby "starzy" mogli tu popisac, czy po to zeby ludzi
    uswiadomic czym moze byc jazda motocyklem i jak powinno to wygladac??!
    No bo jesli wg Ciebie I RadoslawaF nie ma roznicy pomiedzy tymi idiotami a
    ludzmi tu piszacymi to chyba najlepiej zmienic nazwe tej grupy na
    pl.rec.pitolimy.bezsensu.i.jestesmy.hipokrytami.
    IMO rozumujac w ten sposob zrownujesz wszystkich uzytkownikow dwoch kolek i
    wrzucasz ich do jednego wora. Zupelnie jak Fakt.
    BTW po co zlikwidowales scigacza.pl przeciez to tez sa motocyklisci.
    Po co nosimy husarzyki? Dla szpanu czy po to zeby podkreslic inna "droge" i
    pojmowanie motocyklizmu?

    pozdr

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 87. Data: 2009-04-12 18:09:18
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Elbląg? :)
    Nieeee, Lodz.

    W samym centrum Polski.
    :)

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 88. Data: 2009-04-12 18:12:27
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    > na taką logike to dostaniesz w morde przy najblizszej okazji, nie bede sie
    > bawił w straszenie sądami za pomowienie czy cos takiego

    Miałem się w tej "dyskusji" nie odzywać, ale jeżeli zaczniemy się tak
    traktować, to lepiej w ogóle dać sobie spokój.
    Myśle, że 98% czytających, właściwie odczytało zamysł Bartka. A że pomylił
    się w składni, to nalezy położyć to na karb tego, że szybciej myśli niż
    pisze. A to zdarza się każdemu.
    Przeczytaj poniżej jego "prawie" cytat i spróbuj wyhamować, bo nikt tu
    nikogo nie miał zamiaru obrażać.

    pozdr.
    Mystik

  • 89. Data: 2009-04-12 18:12:45
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Bo wystarczyło napisać że nie jest "jeden z nas", a nie wymyślać
    > skomplikowane teorie dla udowodnienia że nie jest motocyklistą.
    > :-)
    A jest? Ktos kto siedzi za sterami samolotu po raz pierwszy w zyciu nigdy
    nie bedac na kursie tez jest pilotem?
    Niechce mi sie dalej tego ciagnac bo wszystko napisalem Arniemu ale IMO ktos
    kto ma motocykl nie staje sie z automatu motocyklista.

    pozdrawiam

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 90. Data: 2009-04-12 19:15:45
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "Arni" <a...@N...SPAM> napisał w wiadomości
    > No jakbys nie zauwazyl rowniez do mnie i do reszty ludzi jezdzacych
    > motocyklami. Oczywiscie w rozumieniu definicji jezdzacy
    > motocyklem=motocyklista.

    wymienione sa dwie osoby i to blizej kontekstu kradziezy i pijanstwa.
    Mozna przy dozie uporu zrozumiec to na inne sposoby, ja zrozumialem tak
    jak zrozumialem bo to była najblizsza skladni interpretacja

    > Uhm, czyli koles bioracy motor od kumpla po pijaku, zlodziej jadacy
    > kradzionym sprzetem, pijany chlopek jadacy 125 z domu do sklepu na przeciwko
    > tez jest motocyklista??

    prosiłem o podanie definicji motocyklisty licząc ze ktos ma inną niz ja
    znam. Za Słownikiem Jezyka Polskiego PWN:

    "motocyklista m odm. jak ż IV, CMs. ~iście; lm M. ~iści, DB. ~tów
    ten, kto jeździ, jedzie na motocyklu"

    koniec. Widzisz tu cos o uprawnieniach?

    > Gnojek jadacy po raz pierwszy na plastiku, ktory nie jes zarejestrowany, bez
    > ubezpieczenia, bez prawka tez jest motocyklista??

    jest. Najwyzej nie jest tzw "prawdziwym" motocyklistą ale to juz filozofia

> [...]
    > ludzmi tu piszacymi to chyba najlepiej zmienic nazwe tej grupy na
    > pl.rec.pitolimy.bezsensu.i.jestesmy.hipokrytami.

    tu juz popłynąłes poza przedmiot sporu nie wiem po co. p.r.m jest
    zbiorem fascynatow, entuzjastów, miłosnikow i "zwyklych" uzytkownikow
    motocykli. Przez lata wypracowano opisy, reguły, zasady słuzące
    tym,ktorzy chcą do motocyklizmu podejsc powaznie choc jak wiemy trafiają
    sie tu dresy dla ktorych R1 na pierwsze moto jest potrzebne bo spadł im
    wspołczynnik wyrywu lasek. Tego nie unikniemy ale zauwaz ze jakos zaden
    tu dłuzej nie zagoscił. Nigdzie nie napisałem ze nie ma roznicy miedzy
    róznymi uzytkownkami motocykli, to co piszesz jest daleko posunietą
    nadinterpretacją.
    Od poczatku pisałem ze ten koles co wjechał w procesje musiałmiec cos
    nie tak z głową, jakos tego nie zauwazyłes. A i tak wyszlo na moje,
    kolejne komentarze w roznych miejscach w sieci potwierdzają ze to byl
    cpun i kryminalista. Ale zgodnie z definicja motocyklistą był.

    BTW: zauwaz co sie dzieje jak ktos napisze motor zamiast motocykl, od
    razu jest bitwa na definicje ze motor to silnik itd.

    Reszty nie cytuje i nie komentuje bo to zupelnie bez zwiazku z tematem.

    PEES: w przypadku pilota definicja jest precyzyjna:
    1. osoba odpowiednio wyszkolona, mająca uprawnienia do kierowania
    statkiem powietrznym; lotnik

    PEES2: kto kieruje samochodem?

    "kierowca m odm. jak ż II, DCMs. ~cy; lm M. ~cy, DB. ~ców
    osoba zawodowo prowadząca pojazd mechaniczny, osoba mająca prawo jazdy
    Kierowca taksówki, ciągnika, ciężarówki."

    Nie mozna powiedziec "kierowca motocykla"