  • Data: 2019-05-19 15:49:20
    Temat: Re: drukarka 3d się resetuje
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/05/2019 20:43, Michal M. Lechanski wrote:
    > Na co, poza zasilaniem, powinienem zwrócić uwagę?

    Chińskie zasilacze bywają wyjątkowo podłe. W mojej A8 np. napiecia
    zaczynają pulsować przy większym obciążeniu.

    > I pytanie dodatkowe (na wypadek gdyby trzeba było wymienić płytkę
    > kontrolera - Ali i eBay twierdzą że oryginalna byłaby dostępna dopiero w
    > czerwcu) - poza płytką kontrolera taka drukarka właściwie składa się z
    > silników, więc jeśli użyję innego kontrolera to drukarka powinna
    > działać, a muszę tylko zadbać o to żeby w w programie były poprawne
    > wymiary które drukarka może wydrukować. Mam rację?

    Zależy. Podstawowy problem to to czy złącza i ich ilośc będzie się zgadzać.

    Resetowanie się elektroniki w wyniku dotknięcia obudowy mogą świadczyć o
    tym że nie ma gdzie odprowadzić ładunku z ręki.

    Taka małą rada: podepnij ramę do uziemienia, w ostateczności do przewodu
    ochronnego, bolca, w gniazdku. Bardzo możlwie że masz ten styk w
    zasilaczu ale nie jest podpięty. Jak masz możliwośc to sprawdź też
    miernikiem jaki (bez kabla USB) prąd płynie będzy elementami metalowymi
    drukarki a komputera. Często jest niebezpiecznie duży.

    I tak, drukuje się z karty SD a nie kablem usb ponieważ tylko karta
    zapewnia że nie będzie przestojów w wyniku chwilowego obciążenia
    komputera, pecet to nie jest system czasu rzeczywistego.