  • 1. Data: 2018-03-27 19:03:18
    Temat: duo-goldpin-żeński
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    przepraszam za poziom,
    ale czy istnieje coś czym można połączyć dwa goldpiny męskie?

  • 2. Data: 2018-03-27 22:02:04
    Temat: Re: duo-goldpin-żeński
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2018-03-27 o 19:03, denat 'POPIS/EU pisze:
    > przepraszam za poziom,
    > ale czy istnieje coś czym można połączyć dwa goldpiny męskie?
    Dokładniejsze pytanie:
    dwa obok siebie czy jeden nad drugim?
    Zworka/jumper natomiast dwa gniazda jedno nad drugim to raczej tylko
    partyzantka dwa gniazda żeńskie zlutowane wyprowadzeniami...

    --
    pzdr, j.r.

  • 3. Data: 2018-03-27 22:47:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cyna jak ma przewodzic prad. Jak nie to klej jakis. Mozna jeszcze drutem albo nitka
    okrecic albo tasma z klejem.

  • 4. Data: 2018-03-28 13:30:49
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 27/03/18 18:03, denat 'POPIS/EU wrote:
    > przepraszam za poziom,
    > ale czy istnieje coś czym można połączyć dwa goldpiny męskie?

    dwa męskie? a co na to PiS?

  • 5. Data: 2018-03-28 20:28:21
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Cyna jak ma przewodzic prad. Jak nie to klej jakis. Mozna jeszcze drutem albo nitka
    okrecic albo tasma z klejem.

    oj Panie Kolego...

    dotknąłeś Pan merytoryki,
    że zawsze można sznurkiem i klejem do klejarki...

    P.S.
    jak sądzisz WaćPan? te czasy powracają?

    P.S.2
    a co grupa sądzi o tych zgniataniach podczas prac serwisowych i ogólnie
    myślenia w strefie?

  • 6. Data: 2018-03-28 20:30:07
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    W dniu 2018-03-28 o 13:30, cezar pisze:

    > dwa męskie? a co na to PiS?

    na razie jeszcze nie przewidzieli takiej możliwości...
    mam parę dni, a później z rok jak patche rozpierdolą system...

    P.S.
    mam kawał

    pyta dziewczyna chłopaka
    masz prezerwatywę?