  • 1. Data: 2009-05-02 12:44:40
    Temat: dvd rom -> wylacza kompa
    Od: "moonwalker" <rafal[no-spam]@virgindigital.pl>

    witam,
    Co moze byc przyczyna tego ze wkladajac plyte do napedu DVD komp sie
    wylacza? Myslalem ze moze to byc wina zasilacza ale testowalem na innym i
    dzieje sie tak samo.

    Ogolnie sprawa ma sie tak ze jakies 2 miesiace temu walczylem z tym
    problemem i ostatecznie zdiagnozowalem ze wina lezy po stronie uszkodzonego
    dvd roma. Pozyczylem wtedy od znajomego innego dvd i wszystko bylo ok. A
    dopiero teraz kupilem sobie w koncu swoj wlasny naped dvd i okazuje sie ze
    problem nadal istnieje :( Fakt, jest troche lepiej, tzn nie za kazdym razem
    komp sie wylacza gdy wloze plyte do napedu, ale jednak zdarza sie to dosyc
    czesto.

    Ktory podzespol moze byc walniety?

  • 2. Data: 2009-05-02 13:36:55
    Temat: Re: dvd rom -> wylacza kompa
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 2 May 2009 14:44:40 +0200, moonwalker napisał(a):

    > witam,
    > Co moze byc przyczyna tego ze wkladajac plyte do napedu DVD komp sie
    > wylacza? Myslalem ze moze to byc wina zasilacza ale testowalem na innym i
    > dzieje sie tak samo.
    (...)
    > Ktory podzespol moze byc walniety?

    Np. kondensatory na płycie. Sprawdź, czy nie są spuchnięte, pęknięte lub
    wylane.

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2009-05-02 16:22:08
    Od: "moonwalker" <rafal[no-spam]@virgindigital.pl>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

    > (...)
    >
    > Np. kondensatory na płycie. Sprawdź, czy nie są spuchnięte, pęknięte lub
    > wylane.

    na moje lamerskie oko wszystkie sa ok... moze masz jeszcze jakis inny
    pomysl?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-05-02 18:05:54
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    moonwalker pisze:

    > Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

    > na moje lamerskie oko wszystkie sa ok... moze masz jeszcze jakis inny
    > pomysl?
    >
    > pozdrawiam
    DVD-ROM uszkodzony.Spróbuj z innym.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-05-02 20:17:01
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 2 May 2009 18:22:08 +0200, moonwalker napisał(a):

    > Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

    > na moje lamerskie oko wszystkie sa ok... moze masz jeszcze jakis inny
    > pomysl?
    >
    > pozdrawiam

    Na moje oko to dalej zasilacz. Jaki masz aktualnie i na jakim "innym"
    sprawdzałeś? Napęd DVD podczas normalnej pracy dużo prądu nie bierze, ale
    moment rozpędzania od zera płytki potrafi sporo obciążyć zasilacz.

  • 6. Data: 2009-05-03 12:33:21
    Od: tobo <t...@o...pl>

    Dnia Sat, 2 May 2009 14:44:40 +0200, moonwalker napisał(a):

    > Ktory podzespol moze byc walniety?
    nie wiem :) ale zamień jeszcze wtyki zasilające.

  • 7. Data: 2009-05-03 20:19:05
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    moonwalker pisze:
> [...]
    > lepiej, tzn nie za kazdym razem komp sie wylacza gdy wloze plyte do
    > napedu, ale jednak zdarza sie to dosyc czesto.

    Jak już skończysz sprawdzać kondensatory, napięcia w zasilaczu to
    spróbuj przestawić zworkę na Cable Select.
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|