  • 1. Data: 2013-08-02 19:24:51
    Temat: dwa pytania o trasę: PL/SK i przez Serbię
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    Witam

    Pytanie pierwsze: jadąz z północy naszego kraju (Trójmiasto) w kierunku
    Gyor na Węgrzech planuję jechać A1, 1, A1, 1, S1 itd. ;), generalnie do
    Siewierza sprawa jest dla mnie prosta. Ale co dalej? Lepiej jechać dalej
    A1 na Ostravę (jeździłem tamtędy, ale jest dziura w autostradzie koło
    Wodzisławia i trochę się nadrabia drogi), czy może Dąbrowa - Mysłowice -
    Tychy - Pszczyna - BB - Zwardoń? A może jeszcze inaczej?

    Pytanie drugie: Trasa Belgrad - Petrovac w Czarnogórze - jak najlepiej
    jechać? Gdzie nie szukam, to inaczej wyznacza trasę, a nie wiem jak tam
    z kategoriami dróg itp., a każda nawigacja prowadzi inaczej. Czy trzymać
    się E-763 (22, potem 5, potem 21), czy może autostradą za Markovac, a
    potem na Kragujevac, Cacak i dalej jak w pierwszym wariancie, czy może
    jeszcze inaczej?

    Pomożecie?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2013-08-02 19:51:56
    Temat: Re: dwa pytania o trasę: PL/SK i przez Serbię
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Tychy - Pszczyna - BB - Zwardoń? A może jeszcze inaczej?
    >
    > Pytanie drugie: Trasa Belgrad - Petrovac w Czarnogórze - jak najlepiej

    A koniecznie musi być ten Belgrad?
    Jeśli tak to pociągiem, fajne autokuszetki z Belgradu do MNE jeżdżą.

  • 3. Data: 2013-08-02 21:07:28
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-08-02 19:51, Cavallino pisze:

    > A koniecznie musi być ten Belgrad?

    Musi :)

    > Jeśli tak to pociągiem, fajne autokuszetki z Belgradu do MNE jeżdżą.

    Wiem, ale nie wiem, czy uda mi się kupić takie miejscówki, jak chcę (w
    internetowej rezerwacji już nie ma, a przez internet kupić się nie da.

    Pozdr,

  • 4. Data: 2013-08-02 23:06:04
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2013-08-02 19:24, LEPEK pisze:
> [...]
    > się E-763 (22, potem 5, potem 21), czy może autostradą za Markovac, a
    > potem na Kragujevac, Cacak i dalej jak w pierwszym wariancie, czy może

    Cieszyn, Cadca, Żylina (autostrada), Bratysława, Gyor, Budapest, Szeged,
    Belgrad, (E763)Cacak, Bijelo Polje, Podgorica, tunel, Petrovac.
    Szosa bardzo dobrze utrzymana, a widoki super.
    Spóbuj ominąć przejście graniczne Horgos bo możesz czekać kilka godzin
    (Jadą Niemcy z żonami w burkach).

  • 5. Data: 2013-08-02 23:13:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Musi :)

    > Wiem, ale nie wiem, czy uda mi się kupić takie miejscówki, jak chcę (w
    > internetowej rezerwacji już nie ma, a przez internet kupić się nie da.

    Z Suboticy próbowałeś?

  • 6. Data: 2013-08-03 08:57:13
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-08-02 23:13, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Z Suboticy próbowałeś?

    "
    Tickets and reservations can be booked exclusively at the ticket office.
    [internet] Service will not be in use in this summer season.

    Best regards
    Serbian Railways
    "

    Pozdr,

  • 7. Data: 2013-08-03 09:26:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Tickets and reservations can be booked exclusively at the ticket office.
    > [internet] Service will not be in use in this summer season.

    Co za głąby...