    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: eTOP - Warszawa
    Date: Thu, 19 Aug 2004 08:24:06 +0000 (UTC)

    <r...@o...pl> napisal(a):
    > masowa
    >

    > Gratuluje uzycia tego typu stwierdzen w oficjalnym stanowisku.

    Ten pan tak ma. Do mnie dzwonił w ww. sprawie i nie wiedziałem, czy to
    jakiś żart, nieporozumienie, czy co... W dodatku po wymianie maili na
    temat wyjęcia jego IP z tego serwisu (gdzie zostało zapisane za to, że
    z tego IP przysłano nam spam) zadziwiającym zbiegiem okoliczności z
    hosta knulnia.etop.pl zaczęło się skanowanie mojego hosta i ogólnie
    rzecz biorąc próby jego rozbierania, np. via proftpd. Trzeba było
    odroutować się od ich sieci po prostu. Nie wiem, czy pan Olszewski jest
    tam właścicielem, prezesem czy tylko zwykłym adminem, ale to jest
    poniżej krytyki, a nazywanie innych dzieciakami przy takich zachowaniach
    jest po prostu śmieszne.
    --
    Samotnik