    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: efekt lightbox
    Date: Mon, 2 May 2016 11:18:20 +0200

    Dnia Mon, 2 May 2016 01:11:17 +0100, Michal M. Lechanski napisał(a):

    > Dziękuję, wiem że można w <body> ale jak pisałem, hosting nie pozwala na
    > skrypty, które są pobierane z internetu.

    Nie masz żadnej możliwości wgrania plików na ten serwer?

    > Musiałbym taki skrypt pobrać i umieścić jego kod w <body>, a to nie
    > wydaje mi się rozsądne, ani nie sądzę żeby hosting się na takie
    > rozwiązanie zgodził.

    Jeśli możesz wyłącznie wkleić treść w HTML, to tylko takie rozwiązanie Ci
    zostaje. Poszukaj jakiegoś prostego skryptu. Chyba oryginalny Lightbox po
    kompresji nie będzie mieć więcej, niż kilka KB. Niektóre same wygenerują
    potrzebny CSS, obrazki interfejsu już chyba możesz pobrać z zewnątrz.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl