  • 31. Data: 2019-08-07 15:59:42
    Temat: Re: elektronika praktyczna
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    > Gugiel OCRuje napisy na obrazkach i indeksuje, cholera wie,
    > może też odROTowuje teksty.

    ROT jest jednak dosyć niszowy, szczególnie dziś, więc może nie...

  • 32. Data: 2019-08-07 16:07:15
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 07.08.2019 15:59, Queequeg wrote:

    > ROT jest jednak dosyć niszowy, szczególnie dziś, więc może nie...

    Na pewno wypróbowuje najpopularniejsze hasła archiwów zip:
    https://antyweb.pl/zipujesz-i-zabezpieczasz-haslem-p
    liki-przed-wyslaniem-google-probuje-zgadnac-haslo-dl
    a-twojego-dobra/

  • 33. Data: 2019-08-07 16:07:53
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Queequeg wrote:

    > Ja nie wiem, co Piotr miał na celu. Wiem, że rotował, więc stwierdziłem,
    > że nie bez powodu, i też zarotowałem...

    Paweł użył słowa "krótki", więc uznałem za stosowne wyjaśnić, dlaczego
    krótki. Nie mam żadnych powodów ani chęci do rozdmuchiwania sprawy, to
    zamknięty rozdział. Stąd ROT -- kto potrzebował, to się dowiedział.
    Do współpracy z EdW z całego serca zachęcam. Współpracę z AVT równie
    gorąco odradzam. I niestety nie da się tego rozdzielić.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 34. Data: 2019-08-07 16:54:05
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    mrvtktjv <m...@m...ct8.pl> wrote:

    > Na pewno wypróbowuje najpopularniejsze hasła archiwów zip:
    > https://antyweb.pl/zipujesz-i-zabezpieczasz-haslem-p
    liki-przed-wyslaniem-google-probuje-zgadnac-haslo-dl
    a-twojego-dobra/

    Dziwne nie jest :(

    Tymczasem Google zaindeksowało już posta Piotra, ale zarotowanych fraz po
    odrotowaniu nie znajduje, więc może nie jest tak źle.

  • 35. Data: 2019-08-07 17:07:09
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Piotr Wyderski <p...@n...mil> napisał(a):
    > Jest mi bardzo miło to słyszeć Pawle, cieszę się, że Ci się to przydało.
    > Kurs z założenia miał być znacznie dłuższy, ale fxbeb jlqnjavpgjb cemrm
    > cół ebxh (!) cbfgnabjvłb avr cłnpvć, gb mqrplqbjnłrz fvę bqfgącvć łnzl
    > vaalz. Gdybym mógł w czymś pomóc, to śmiało pytaj na priv.

    Ja miałem przelewy po 5 miesiącach od publikacji. Przychodziły regularnie,
    więc nie robiłem z tego problemu.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 36. Data: 2019-08-07 17:14:58
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Piotr Wyderski <p...@n...mil> napisał(a):
    > Umowa na projekty jest odlotowa, generalnie oddajesz wszystkie prawa do
    > projektu + nerkę.

    U mnie odwrotnie. Od razu naczelny zasugerował podpisane umowy
    umożliwiającej późniejszą publikację w formie książkowej.

    > Z tytułem i jego naczelnym współpracowało mi się wręcz fantastycznie,
    > czysta przyjemność.

    Tu też mam inne wspomnienia. Miałem po prostu dostarczać tekst i wszystkiego
    samodzielnie dopilnować. Nie dostawałem uwag do tekstu od redakcji przed
    publikacją. Taki tryb write only. Dopiero po publikacji pojawiały się głosy
    czytelników, że coś było niejasne albo za trudne. Dobra współpraca była za
    to z panią wykonującą skład.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 37. Data: 2019-08-07 17:18:43
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Queequeg <q...@t...no1> napisał(a):
    > Nie wiem czy pamiętacie, jak wyglądały ogłoszenia ~15 lat temu. 3/4
    > zaczynało się od "przyjmę za darmo komputer". Też powinni wtedy limit
    > wprowadzić.

    Pamiętam. Dokładniej zaczynało się od "młody, początkujący elektronik
    przyjmie" :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 38. Data: 2019-08-07 18:53:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Queequeg,

    Wednesday, August 7, 2019, 3:59:10 PM, you wrote:

    > Ano jest. A nawet dwa. Tak jak myślałem, tematy okołoindukcyjne ;) zerknę.

    Mogło być znacznie więcej ale zmęczyła mnie kopanina z koniem. Jeśli
    dla wydawnictwa niezrozumiałe jest, że umowa ma regulować prawa obu
    stron a nie tylko jednej...

    Trzeci nie jest okołoindukcyjny i nie ma linka. Teoretycznie mógłbym
    zeskanować ale nawet nie ma już kogo zapytać o zgodę. Z drugiej strony
    - za rok minie 25 lat ;)

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2019-08-07 22:22:30
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Mogło być znacznie więcej ale zmęczyła mnie kopanina z koniem. Jeśli
    > dla wydawnictwa niezrozumiałe jest, że umowa ma regulować prawa obu
    > stron a nie tylko jednej...

    Tak...

    Od dawna chodzi mi po głowie doszlifowanie niektórych moich projektów i
    opublikowanie ich gdzieś, ale jeśli tak to ma wyglądać, to chyba trochę mi
    właśnie spadła motywacja. Najwyżej wrzucę na stronę, choć tam to pies z
    kulawą nogą się nie zainteresuje.

    > Trzeci nie jest okołoindukcyjny i nie ma linka. Teoretycznie mógłbym
    > zeskanować ale nawet nie ma już kogo zapytać o zgodę. Z drugiej strony
    > - za rok minie 25 lat ;)

    A o czym dokładnie jest?

  • 40. Data: 2019-08-17 13:52:49
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-08-01 09:30, Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > Jestem na etapie organizowania wolontariuszy do transportu ;-)
    >
    > W.

    Muszę zrezygnować, nie udało sie do tej pory zorganizować transportu.

    Włodek