eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaera - błędne informacje na infolinii › Re: era - błędne informacje na infolinii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: era - błędne informacje na infolinii
    Date: Fri, 3 Jul 2009 10:57:21 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 54
    Message-ID: <h2kh3h$ji0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <h2k4ve$ok0$1@inews.gazeta.pl> <h2k7h5$3b6$1@inews.gazeta.pl>
    <h2k9o3$ba6$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ejv231.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1246611377 20032 83.21.163.231 (3 Jul 2009
    08:56:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jul 2009 08:56:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228335
    [ ukryj nagłówki ]

    > Przed rozmową był komunikat, że "w celu podnoszenia jakości naszych usług
    > niektóre rozmowy mogą być nagrywane", więc podejrzewam że nagrywane są
    > wszystkie rozmowy, więc mogą sobie odtworzyć.

    Dlatego ja wszelkie rozmowy z operatorami telefonicznymi i platformami TV
    nagryam TAKŻE z mojej strony (programem callcorder do sciągiecia z netu).
    Wszelskie ważne sprawy później są aechiwizowane na CD-ROM.
    Mam piekną kolekcję różnych niefrasobliwych zapewnień, któe mi dupsko
    uratowały.
    Nawet gdy "oświadczenie" o braku checi kontynuowania umowy po upłynieciu
    okresu na jaki została zawarta (rozsądne ceny "promocyjne" a po tym okresie
    horrerendalne "zwykłe") trzeba (zgodnie z regulaminem) wysyłać listem
    poleconym, to też po jakims czasie dzwonię i pytam czy doszło (czasem
    manipuluję aby mi nawet odczytano treść).
    I dwa razy mnie to uratowalo.
    Raz, gdy TP "zgubiło" wypowiedzenie umowy na świadczenie usług (tu pomogła
    poświadczona w telepunkcie kopia pisma).
    Drugi raz Multimo stwierdzio że "nie mamy pańskiego płaszcza".
    A ja im nagranie że LIST (i niefrasobliwy konsultant odczytał właśnie nawet
    treść) doszedł i jest wprowadzony do systemu.
    Gdy umowa wygasła to twierdzili że nie mają tego listu i "nigdy nie było" (a
    Kopernik była kobietą).
    Rura im zmiękła gdy zaproponowałem odsłuchanie rozmowy sprzed kilku miesięcy
    i po moim zapewnieniu że jeśli NADAL będą się upierać (że Kopernik....) to
    ja idę od razu na komisariat i zgłaszam PODEJRZENIE popełnienia przestępstwa
    przy czym płyta (skopiowana dla bezpieczeństwa) będzie ważnym dowodem w
    sprawie.
    A jako obywatel mam obowiazek zgłaszać uzasadnione podejrzenia o popełnienu
    przestępstwa (tu: wyłudzenia) a zebrane fakty uzasadniają podejrzenie wiec
    świadomy odpowiedzialnosci karnej za fałszywe zawiadomienia - zaiwadamiam o
    UZASADNIONYM PODEJRZENIU przestępstwa.
    W rozmowie telefonizcnej dałem im czas "do godziny 15" bo wtedy kończy pracę
    nasza rodzinna firma i wtedy abonent przejdzie się ze mną "w uczastok"
    (bułg: na komisariat) gdze zloży zeznanie jako pokrzywdzony a ja jako
    świadek.
    Za 15 minut był telefon z "naczalstwa" że "znalazło się" moje zawiadomienie
    i oczywiście umowa wygasła i nie ma żadnych nieuregulowanych rozliczeń i
    badzo przepraszają.
    Bo ja to tak po prawdzie miałem w dupie to co im zrobią (nic by nie zrobili
    dotkiwego) ale dochodzenie (wobec mocnych dowodów i mojej upartości oraz
    sprawnym poruszaniu się po urzędach w razie odmowy wszczęcia postepowania)
    spowodwało by wzywanie różnych ich pracowników i klopot i bałagan (dla nich)
    bo pewnie i tak maja jakieś luki i niejeden smród przy okazji móglby wyjść
    (jak w czasie afery Rywina - badamy sprawę X a przy okazji wychodzą Y i Z
    więc lepiej tego klienta bez krawata nie wkurzać bo on aż pała chęcią
    pójsćia na ten komisariat).
    I zadziałało.
    Aby działało w pzyszłosci - nagrywam więc wszelkie rozmowy z operatorami i
    innymiw ielkimi firmami które już w akce założycielskim traktują swych
    klientów jak małe Miki).
    Gdyby im przyszła ochota mnie bez mydła to niech ich zaboli.
    vari


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: