  • Data: 2017-02-24 15:11:08
    Temat: Re: esp8266 profesjonalnie?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 24 lutego 2017 14:57:05 UTC+1 użytkownik HF5BS napisał:
    > Gdyby paru
    > spraw nie poszkapiono... W ogóle Commodore przespał parę momentów, co go
    > totalnie zgubiło.
    >
    > Może i się obudzili, ale chyba za późno... i dupło.

    Ostatnio widzialem na jakims kanale historie amstradów.

    Po obejrzeniu tego stwierdzilem ze zadna platforma inna nie miała szansy z PC.
    Ani commodore z c64 ani amigą ani zaden mac.

    Wywnioskowałem że gdyby commodore nie pokpilo spraw to i tak by umarli tyle ze może
    dzieki konkurencji troche szybciej bysmy mieli system na miare win95 czy mozliwosci
    takie jak dawały karty typu gravis czy 3dfx (w sensie wieloprocesorowości). Jak
    spojrzałem na ilosci sztuk sprzedawanych globalnie to wyszło mi że nawet gdyby amiga
    królowała w domach to i tak zgodność z biznesowym sprzętem/software byłby kluczowy.

    Ale to wogóle inny temat.

    Polecam poszukać na jutubie materiału o historii amstrada.