  • Data: 2014-10-01 09:56:57
    Temat: Re: flyback raz jeszcze - zwoje
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:122343786.20141001001616@pik-net.pl.invalid...

    > Poza tym - po czorta to liczysz sam, skoro dostaniesz wszystko gotowe?

    Zapominasz, że są ludzie którym zdobywanie wiedzy przynosi olbrzymią frajdę.
    Te obliczenia, które dla Ciebie są chlebem powszednim mogą być dla innych
    ciekawe.
    W zeszłym tygodniu zamiast skorzystać z programów TI projektujących
    przetwornice na ich scalakach zacząłem przeliczać przykłady z 3 kart
    katalogowych. Znalazłem sporo błędów - gość z TI napisał mi, że kieruje
    wszystkie te karty do poprawki.
    P.G.