  • Data: 2014-10-31 00:09:53
    Temat: Re: fotografowanie w museum cd
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <m2tvu5$lse$1@news.icm.edu.pl>, Marek <p...@s...com>
    wrote:

    > Ja bym na Twoim miejscu zaakceptował statyw jako tripod i ograniczenia z
    > nim związane. W wielu europejskich miastach przeszkadza to ludziom (jak
    > domniemam choć nie bardzo sam dostrzegam ten problem o ile ktoś go nie
    > rozkłada w zatłoczonym regionie blokując przejście). Jednakże raczej
    > buntowałbym się przeciwko zakazowi używania monopodów jako wyssane z
    > palca przegięcie. Nie można uzasadniać tego przepisu brakiem słowa
    > tripod w j. polskim bo istnieje "statyw trójnożny". Zapewne twórca
    > regulaminu nie bardzo był zorientowany w temacie więc trzeba go pewnie
> [...]

    Widze ze kolejna osoba nie zrozumiala opisu.
    Rzecz w tym, ze nie dosc ze te przepisy sa metne to jeszcze nawet nie
    wiadomo, kto jest 'tworca' rgulaminu. A przede wszystkim - regulamin
    jest tajny i 'mowiony'.
    Czy to rzeczywiscie taki problem dla MN zeby wywiesic informacje co
    mozna wnosic a co nie, i jak mozna fotografowac?
    Wyraznie napisalem, ze nawet pracownicy sie w tym gubia.

    Ile razy mam to powtarzac? Czy ja po chinsku pisze?
    --
    TA