  • 31. Data: 2010-09-08 14:25:39
    Temat: Re: fotoradarów jest ZA MAŁO
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.09.2010 Matt <m...@g...com> napisał/a:

    > Tylko, że takie ograniczenie jest często ustawione właśnie żeby ktoś z
    > tej uliczki za zakrętem mógł bezpiecznie skręcić w główną, żeby dało
    > się przejść przez przejście za takim zakrętem itp. No ale skoro przez
    > zakręt da się przejechać 90 "z palcem w dupie" to znaczy, że
    > ograniczenie bez sensu...

    Dokładnie, sam mieszkam przy takiej ulicy, gdzie jest znak 'strefa 40',
    chociaż da się jechać setką. Ale to własnie dlatego, że są
    zakręty i nie da się normalnie wyjechać z bramy, kiedy ktoś tak testuje
    możliwości samochodu...
    --
    Samotnik

  • 32. Data: 2010-09-08 14:38:57
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    W dniu 2010-09-08 11:07, MarcinJM pisze:

    > Przykladowy zakret z ograniczeniem (40) przejezdzam "z palcem w dupie" 90.
    > Rajdowka 140. BEZ RYZYKA.
    > Z tym, ze tuz za zakretem jest gawra misiow. Wiadomo po co jest znak?
    > Wiadomo.

    Jedź sobie dalej z tymi palcem, a może nawet z całą ręką bo głowę już
    tam masz. Jest wiele takich zakrętów za którymi stoją krzyże, bo tacy
    mistrzowie przelecieli dwa razy, a za trzecim trzeba ich było zbierać
    zeskrobywać.
    PJ

  • 33. Data: 2010-09-08 14:59:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Arek (G)

    > Banda debili na 50 wleką się 70. Takim wstrętnym kapeluchom powinno
    > zabierać się PJ bez gadania.

    Zabrać uprawnienia należy tym co postawili na trzypasmówce 50. Jadę
    trzypasmówką, jest 50. Skręcam w boczną uliczkę gdzie auta ledwie mogą
    się minąć i też jest 50. Gdzie tu logika?

    --
    ignorance is bliss

  • 34. Data: 2010-09-08 15:00:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jakub Witkowski

    > Zmiana pasa oczywiście nie. Ale brak sygnalizowania zamiaru jest. I to
    > ma być sygnalizowanie ZAMIARU, czyli z wyprzedzeniem, a nie
    > "legalizacja" wykonywanego właśnie manewru. No i spróbuj w ten sposób
    > prawidłowo poslalomować...

    No to opisz nam jak zgodnie z tą teorią wyprzedzając traktor czy
    rowerzystę prawidłowo sygnalizujesz ZAMIAR powrotu na swój pas.

    --
    ignorance is bliss

  • 35. Data: 2010-09-08 15:03:45
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-08 14:59, to pisze:
    > begin Arek (G)

    > Zabrać uprawnienia należy tym co postawili na trzypasmówce 50. Jadę
    > trzypasmówką, jest 50. Skręcam w boczną uliczkę gdzie auta ledwie mogą
    > się minąć i też jest 50. Gdzie tu logika?

    A co ma piernik do wiatraka?

    A.

  • 36. Data: 2010-09-08 18:17:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Arek (G)

    > A co ma piernik do wiatraka?

    Jak nie rozumiesz to trudno.

    --
    ignorance is bliss

  • 37. Data: 2010-09-08 21:37:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c872cc8$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

> [...]
    > Wertepy takie, że nawet biorąc pod uwagę własne zawieszenie nie powinno
    > się szybciej jechać.
    > A mimo to jakaś skuwrwiała menda trafiła kota.
    > A jak zwolniłem i zacząłem nieszczęsne zwłoki omijać - i przy okazji
    > sprawdzić, czy może jednak nie zwłoki i da się uratować - jakaś tłusta
    > kurwa zaczęła na mnie trąbić...
    > Wybaczcie bluzgi, ale ja mam dość buractwa i ślepego pędzenia. Kretynek
    > jeden z drugim przyjedzie może minutę wcześniej - za cenę powodowania
    > zagrożenia i dużo większego zużycia wszystkiego w samochodzie, z paliwem
    Same radary na skurwieli wiele nie poradzą. Równocześnie kary powinny być
    drakońskie.
    Ale nie kwotowo. Są kraje (np. Skandynawia) gdzie mandat, grzywna jest
    zależna od osiąganych dochodów (sprawdzane w urzędzie podatkowym). Dla
    przeciętniaka 5k zł to może być poważna dolegliwość, dla bogatego - pryszcz.
    Dlatego dla takiego za to samo 50k.

    > Kiedyś jechałem trasą katowicką - ulewa, kałuże takie że DOSŁOWNIE
    > strumień zamiast drogi. Noc, ledwo co widać, jadę zgodnie z limitem i
    > zdrowym rozsądkiem, sygnalizuję zamiar skrętu w lewo - a jakaś inna
    > menda siedzi mi na plecach i pogania! Bo musi nadrobić czas w korku
    > stracony - korku spowodowanym karambolem z winy innego pośpiesznego.
    A na takich kmiotów to po prostu albo się nie zwraca uwagi albo zwalnia.

    > Ufff... Jeszcze trochę a chyba poszukam na czarnym rynku działka
    > automatycznego ;-/
    Polecam AN GAU 8 Avenger, a jeśli masz nieco za małe auto, to M61 Vulcan.
    Sam sie rozglądam...

    --
    Jotte

  • 38. Data: 2010-09-08 21:41:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c87491e$0$22815$65785112@news.neostrada.pl to
    <t...@a...xyz> pisze:

    > Wskaż artykuł PoRD który mówi o tym jak często można zmieniać pas.
    Bez artykułu jesteś bezradny jak dziecko? Rozumu nie możesz użyć?
    Mało razy widziałeś kretyna miotającego się z pasa na pas?
    Ciekawe jakiego artykułu będziesz szukał, jak ci ktoś siedzący obok ciebie w
    elganckiej restauracji (może czasem bywasz, ale jeśli nie, to niech będzie,
    że w tanim barze) walnie pod nos głośnego, aromatycznego bengala.
    Bez przestudiowania KC pewnie nic nie zrobisz, nie?

    --
    Jotte

  • 39. Data: 2010-09-08 21:42:19
    Temat: Re: fotoradarĂłw jest ZA MAĹ&#65533;O
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    Za pół roku, rok, może półtora włączą w końcu Skynet. Doczekasz się. Ważne żeby
    dożyc tego momentu. Pojedzie sobie miastowy po kartofle na wieś. Wyjdą go po
    1000 z kilo, to jak będzie wolno jechać 70 to on 60 będzie jechał. Mnie też
    wkurzają miszczowie kierownicy. Wyluzowałem. Też tak zrób.

  • 40. Data: 2010-09-08 23:11:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 08 Sep 2010 14:38:57 +0200, Piotr Jurczak wrote:

> [...]
    >tam masz. Jest wiele takich zakrętów za którymi stoją krzyże, bo tacy
    >mistrzowie przelecieli dwa razy, a za trzecim trzeba ich było zbierać

    Niby tak. Ale z drugiej strony jak czlowiek przejechal jakis zakret
    setki czy tysiace razy i nawet go nie zarzucilo, to sie dziwnym
    wzrokiem patrzy na te krzyze ..

    J.