    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: futerał/pokrowiec do sportu
    Date: Wed, 26 Oct 2016 00:50:38 +0200

    Użytkownik "Krystek"

    > Sama szybka jeszcze dobrej ochrony nie daje. Przydaje się dodatkowa
    > obudowa, której krawędzie wystają ponad poziom ekranu. Wtedy, gdy
    > telefon/smartfon upada ekranem w dół to uderza krawędziami osłony
    > ochronnej, a nie ekranem w podłoże.
    >
    > Mam coś takiego -
    > <https://www.aliexpress.com/item/Hybrid-TPU-Plastic-
    Shockproof-Matte-Heavy-Duty-Armor-Hard-Case-For-Micr
    osoft-Nokia-Lumia-550-Cover/32638303556.html>

    > Od razu lepiej :)
    > ---
    > Do telefonu za 300 zł ???

    Nie wiem o jakim telefonie mówisz. Nike nie wspominał do jakiego ma być.
    Może byc i do telefonu za 100 zł. Chyba, że ktoś lubi, gdy używany
    sprzęt w niedługim czasie ląduje na ziemi i przestaje być używalny.

    Podaję przykład. Autor coś pisał o S5...

    Jak komuś żal 20 zł na ochronę telefonu kosztującego 2000 zł to jego sprawa.
    ---
    No ale aukcja wskazuje na Nokię 550, która nowa kosztuje 300 zł a chwilę
    używania obniża jej wartość do 100. Jak ktoś bardzo chce to oczywiście może
    dokonać zakupu na ali za te 10 zł, za 3 tygodnie dostanie albo nie dostanie,
    a żeby to w ogóle się przydało to telefon trzeba jeszcze narazić, czyli musi
    upaść a taka Nokia 550 lekka jest, nie spada tak łatwo a jak spadła to jakoś
    nic jej się nie stało. Tak, że oczywiście każdy robi co chce. Ja sam pomysł
    takiego futerału uważam za bardziej trafiony od zabezpieczania ekranu przed
    rysowaniem, ale nie w takim telefonie. Może w droższym już bym przełamał
    lenistwo i zakupił. Ale wątpię. Bo tak już mam, że się nie przejmuję nawet
    droższym sprzętem bo nie po to mam ten sprzęt by się przejmować. Barierą
    może być tylko cena, że człowieka po prostu na coś nie stać. No ale to jak
    nie stać to się tego nie kupuje i tyle. Nokia 550 jest całkiem ok. Nie ma
    tylko fabrycznego ładowania indukcyjnego :-)