  • 1. Data: 2016-10-18 19:46:15
    Temat: futerał/pokrowiec do sportu
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Poszukuje jakiegoś bardziej odpornego futerału / pokrowca na galaxy S5.
    Normalnie nie potrzebuję dodatkowej ochrony, ale jak jeżdżę na rowerze,
    biegam jest duże ryzyko, że telefon mi spadnie.
    Możecie polecić coś ciekawego?
    Pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2016-10-18 19:58:21
    Temat: Re: futerał/pokrowiec do sportu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.10.2016 o 19:46, adam pisze:
> [...]
    > Normalnie nie potrzebuję dodatkowej ochrony, ale jak jeżdżę na rowerze,
    > biegam jest duże ryzyko, że telefon mi spadnie.
    https://www.aliexpress.com/item/New-Top-Tough-Hybrid
    -Armor-for-Samsung-Galaxy-S4-case-i9500-Capa-3-in-1-
    3D/32366416835.html?spm=2114.13010608.0.0.YMesWu

    poskładaj sobie link.
    ToMasz

  • 3. Data: 2016-10-18 20:49:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ToMasz"

> [...]
    -Armor-for-Samsung-Galaxy-S4-case-i9500-Capa-3-in-1-
    3D/32366416835.html?spm=2114.13010608.0.0.YMesWu

    ---
    Czemu go właściwie nie skróciłeś ?

  • 4. Data: 2016-10-18 20:59:50
    Od: atm <...@v...pl>

    On 18.10.2016 19:46, adam wrote:
> [...]
    > Normalnie nie potrzebuję dodatkowej ochrony, ale jak jeżdżę na rowerze,
    > biegam jest duże ryzyko, że telefon mi spadnie.

    Zobacz etui firmy Spigen.

  • 5. Data: 2016-10-19 10:04:20
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-10-18 19:46, adam wrote:
> [...]
    > Normalnie nie potrzebuję dodatkowej ochrony, ale jak jeżdżę na rowerze,
    > biegam jest duże ryzyko, że telefon mi spadnie.

    jakiekolwiek etui zapinane na ramię (dobrane do wielkości telefonu).
    Najlepsze IMHO rozwiązanie na rower czy bieganie.

    Z uchwytów mocowanych do sakw/kierownicy - na razie się wyleczyłem, po
    czym jak przewracający się rower przyczynił się do skraszowania telefonu.

  • 6. Data: 2016-10-20 03:32:38
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-19 o 10:04, AL pisze:

> [...]
    >
    > Z uchwytów mocowanych do sakw/kierownicy - na razie się wyleczyłem, po
    > czym jak przewracający się rower przyczynił się do skraszowania telefonu.

    W sklepach/salonach T Mobile mają różne etui i można sobie dobrać.
    Ewentualnie w Euro AGD.

    --
    animka

  • 7. Data: 2016-10-20 08:48:23
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    >
    > Z uchwytów mocowanych do sakw/kierownicy - na razie się wyleczyłem, po
    > czym jak przewracający się rower przyczynił się do skraszowania telefonu.

    Hmmm, jak rower wpadnie pod koła tira to może się coś stać ale przy
    zwykłej wywrotce raczej nie, chyba że się mylę.

    Ja kupiłem taki ale nie zdążyłem przetestować bo dla mnie sezon się
    skończył.

    http://www.banggood.com/ROSWHEEL-4_8-5_5-Bicycle-Tou
    chscreen-Phone-Bag-Frame-Tube-Bag-p-961237.html

    Zobaczymy jak będzie się spisywał w przyszłym roku :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2016-10-20 10:43:03
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-10-20 08:48, Chris wrote:

> [...]
    chscreen-Phone-Bag-Frame-Tube-Bag-p-961237.html

    > Zobaczymy jak będzie się spisywał w przyszłym roku :)

    w moim przypadku , telefon był przypięty do sakwy na rurze roweru
    trekingowego (w miejscu dla niego przeznaczonym). Telefon miał dodatkowo
    szybkę Nilkina.
    Przewrócił się stojąc podparty na nóżce - podmuch wiatru (więc nic
    gwałtownego). Nie wyglądało to groźnie jednak dostał strzała od manetki
    przerzutek i .... po ekranie.
    Gdybym miał telefon na ręce (jak zazwyczaj) to nic by się nie stało.

    Jeżdząc natomiast na rowerze górskim nigdy bym nie przymocował telefonu
    do kierownicy - robiąc dropy lub szybkie singletraki jest znacznie
    większe ryzyko upadku i narażenia telefonu na zniszczenie.
    Wówczas telefon w plecaku lub na ręce (dodatkowo od wewnętrznej strony).

    Wewnętrzna strona przedramienia jak najbardziej umożliwia rónież
    korzystanie z telefonu jako nawigacji w trakcie jazdy.

  • 9. Data: 2016-10-20 11:33:58
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-20 o 10:43, AL pisze:

    > Wewnętrzna strona przedramienia jak najbardziej umożliwia rónież
    > korzystanie z telefonu jako nawigacji w trakcie jazdy.

    Ok, troszkę przytnę :) jak widać inaczej używamy rowerów, ale bez
    względu na to czy na ramieniu jest to bezpieczne? jak upadniesz to
    ramieniem często walisz w glebę a w lesie masz korzenie, kamienie w
    które idealnie może trafić telefon. Jedyna opcja to chyba dobra obudowa
    plus telefon w plecaku.
    Ja mam na swoim telefonie case spigena + (obecnie zwykła folia ale to ze
    względu na reklamację i połamanie szkła) wcześniej szło Nilkina i nie
    raz mi gdzieś upadł, spadł na kafelki w łazience i odpukać zero strat.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2016-10-20 11:52:42
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-10-20 11:33, Chris wrote:

> [...]
    > względu na reklamację i połamanie szkła) wcześniej szło Nilkina i nie
    > raz mi gdzieś upadł, spadł na kafelki w łazience i odpukać zero strat.

    przez ponad dwa lata szybka rónież dawała radę.
    Telefon miał obudowę metalową (Xperia Z1 compact) - do tego wypadku też
    myślałem, że Nilkin daje nieśmiertelność ;) - od tego momentu zmieniłem
    zdanie - wszystko zależy od sposobu, kąta uderzenia.

    (p.s. na nowym telefonie też mam szybkę nilkina - głównie ze względu na
    jakość tych szybek i jakąś tam ochronę ekranu)

    Upadki na rowerze zdarzają się - zwłaszcza jak ślisko (liście, korzenie,
    piach, .... umiejętnośći :) - rzadko jednak zaliczasz glebę uderzając
    ramieniem (ja dodatkowo napisałem, że jak mam telefon, to jest on na
    wewnętrznej stronie ramienia - nie przeszkadza w jeździie).
    Przy upadkach z reguły ratujesz się podpierając rękami, czy upadasz na
    kolana (puszczasz wówczas rower, który robi fikołki - stąd wszystko co
    byłoby na kierownicy jest narażone).
    Na kolanach dlatego zdecydowałem się na nakolanniki, na rękach
    rękawiczki skutecznie chronią również przez uszkodzeniami naskórka).