  • 1. Data: 2014-11-13 22:51:46
    Temat: generator Kapandze
    Od: depros <d...@g...com>

    Generator Kapandze co wpływa że takie urządzenie nie jest w masowej
    produkcji?

    http://www.youtube.com/watch?v=Rt2K9yxch1A
    http://www.youtube.com/watch?v=_EjXkoxTHEc
    http://www.youtube.com/watch?v=zURkxC0quAY

  • 2. Data: 2014-11-13 23:03:39
    Temat: Re: generator Kapandze
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 listopada 2014 22:51:46 UTC+1 użytkownik depros napisał:
    > Generator Kapandze co wpływa że takie urządzenie nie jest w masowej
> [...]

    Powód prosty. Na razie na Ziemi nie odkryto Krypotonitu.

  • 3. Data: 2014-11-13 23:11:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello depros,

    Thursday, November 13, 2014, 10:51:46 PM, you wrote:

    > Generator Kapandze co wpływa że takie urządzenie nie jest w masowej
    > produkcji?

    Zacznij, wzbogać się.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2014-11-13 23:13:36
    Od: l...@g...com

    użytkownik depros napisał:
    > Generator Kapandze co wpływa że takie urządzenie nie jest w masowej
    > produkcji?

    Sa juz generatory nie wymagajace baterii 9V do rozruchu.
    Zwyczajnie - urzadzenie ktore zaprezentowales jest juz stare:)
    https://www.youtube.com/watch?v=kM01yrGeCMI

  • 5. Data: 2014-11-13 23:14:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    depros napisał:

    > Generator Kapandze co wpływa że takie urządzenie nie jest w masowej
> [...]

    Przyczyna może być tylko jedna. Putin zabrania. Z obawy przed utratą
    zysków z handlu ropą i gazem.

    Jarek

    --
    -- Doprawdy, że nie mogę zrozumieć, dlaczego wariaty gniewają się, że każą
    im tam siedzieć. Człowiek sobie może łazić nago po podłodze, wyć jak szakal,

  • 6. Data: 2014-11-13 23:16:56
    Od: l...@g...com

    użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Zacznij, wzbogać się.

    Wlasnie to robi, 3 dolary od tysiaca wyswietlen, znaczy sie autor
    filmu zarabia:) Gdyby wyswietlen bylo np. 1mln ...

  • 7. Data: 2014-11-13 23:23:41
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 13.11.2014 22:51, depros wrote:
    > Generator Kapandze co wpływa że takie urządzenie nie jest w masowej
> [...]

    Kapandze wydaje się malo wiarygodny, gdyż nie ma go nawet
    na peswiki, jednak jestem w posiadaniu schematów i działających
    egzemplarzy generatora kapandze, silnika Adamsa, generatora Shipova
    i trzech różnych reaktorów fuzyjnych.
    Obecnie ukrywam się, jednak 10 mld euro pozwoliłoby na wprowadzenie
    jednego z tych urządzeń na rynek. Proszę o przekazanie powyższej
    kwoty lub jej części. Szczegóły przelanie na tajne konto (ropoci
    patrzą!) lib bitcoiny na priv.

    pozdrawiam
    bartekltg

  • 8. Data: 2014-11-13 23:31:13
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 13.11.2014 23:16, l...@g...com wrote:

    > Wlasnie to robi, 3 dolary od tysiaca wyswietlen,

    Nie czasem za 10 000?

    > znaczy sie autor
    > filmu zarabia:) Gdyby wyswietlen bylo np. 1mln ...

    Trzeba jakieś umowy podpisywać z pośrednikiem( u nas z agorą albo
    gościem z polimatów). Ten kanał ma łącznie 300 tys odsłon (filmów)
    na kilku letnią działalność.
    Chyba, że coś się pozmieniało i teraz każdemu przesyąłją na paypala
    jego udział ;-)

    pzdr
    bartekltg

  • 9. Data: 2014-11-13 23:34:58
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 13.11.2014 o 23:23, bartekltg pisze:

> [...]
    > jednego z tych urządzeń na rynek. Proszę o przekazanie powyższej
    > kwoty lub jej części. Szczegóły przelanie na tajne konto (ropoci

    Zapomniałeś napisać, że piszesz z Nigerii ;)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 10. Data: 2014-11-13 23:39:10
    Od: l...@g...com

    W dniu czwartek, 13 listopada 2014 23:31:14 UTC+1 użytkownik bartekltg napisał:

    > Nie czasem za 10 000?

    W polsacie mowili ze 3, jak jest rzeczywiscie tego nie wiem.

    http://www.amazon.com/Free-Energy-Generation-Circuit
    s-Schematics/dp/0972514686

    Tresc:
    http://dfiles.eu/files/gyp644krc
    klik na "regularne" odczekac 1min, przepisac txt z obrazka
    w pole "Twoja odpowiedz", klik i zapis. Od razu uprzedzam
    ze jest jakis aku i generator. Podaje jako ciekawostke
    na "biznes":)