  • 11. Data: 2014-11-13 23:50:15
    Temat: Re: generator Kapandze
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 13.11.2014 23:34, butek wrote:

    > Zapomniałeś napisać, że piszesz z Nigerii ;)

    Wiesz co, Ty chyba jesteś od nich, Teraz ropociągi wiedzą gdzie
    jestem i będę musiał się przenieść!

    pzdr
    bartekltg

  • 12. Data: 2014-11-13 23:54:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello leming,

    Thursday, November 13, 2014, 11:39:10 PM, you wrote:

    > W polsacie mowili ze 3, jak jest rzeczywiscie tego nie wiem.
    > http://www.amazon.com/Free-Energy-Generation-Circuit
    s-Schematics/dp/0972514686
    > Tresc:
    > http://dfiles.eu/files/gyp644krc
    > klik na "regularne" odczekac 1min, przepisac txt z obrazka
    > w pole "Twoja odpowiedz", klik i zapis. Od razu uprzedzam
    > ze jest jakis aku i generator. Podaje jako ciekawostke
    > na "biznes":)

    A potem wydzwania jeden przez drugiego, żeby mu transformatory do
    darmowej energii projektować, bo on będzie miliony sztuk produkować i
    na pewno nam się to opłaci. Ale tylko, żeby to za drogie nie było, bo
    go na 2 sztuki do testów nie stać. I jak to jest, że nie można od ręki
    dostać ferrytów w takim kształcie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2014-11-13 23:59:38
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    W dniu 2014-11-13 23:39, l...@g...com pisze:

    > W polsacie mowili ze 3, jak jest rzeczywiscie tego nie wiem.

    Zależy w jakim kraju dane filmiki są głównie oglądane i czyje (to zależy
    od tematyki i targetu filmu) reklamy przy okazji wyświetlane i klikane,
    ale typowe "osiągi" raczej w zakresie 1-3$/1000 wyświetleń oscylują :)
    Andrzej
    www.radom.city

  • 14. Data: 2014-11-14 00:12:52
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Można się wyśmiewać, jednak wcześniej lub później prawdopodobnie
    urządzenie tego typu - działające - zostanie wynalezione.
    I wysoce prawdopodobne, że odkrywcą będzie jakiś "garażowy inżynier", a
    nie pracownicy NASA.

    Zresztą, właściwie to jest nieaktualna wypowiedź. Ostatnio się pisało o
    próbie wyzyskania np. efektu casimira w tym celu. Co prawda energie do
    uzyskania są tam niewielkie, ale nie w tym rzecz. Rzecz w tym, że
    zapewne w końcu uda nam się dobrać do morza energii istniejącej dookoła
    - i wtedy Putin przestanie się tak głupkowato uśmiechać.
    Zresztą - nie tylko on.

  • 15. Data: 2014-11-14 00:22:55
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 00:13:39 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    > zapewne w końcu uda nam się dobrać do morza energii istniejącej dookoła
    > - i wtedy Putin przestanie się tak głupkowato uśmiechać.

    Jak zostanie wynalezione? Już jest wynalezione. Filmu nie widziałeś?

  • 16. Data: 2014-11-14 00:27:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 13 Nov 2014 23:23:41 +0100, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > na peswiki, jednak jestem w posiadaniu schematów i działających
    > egzemplarzy generatora kapandze, silnika Adamsa, generatora Shipova

    Eee zamiast pisać pierdoły napisałbyś jak Andriej zrobił tą
    sztuczkę. To jest bardziej ciekawe niż kpina z freeenergy.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2014-11-14 00:29:08
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 14.11.2014 00:12, sundayman wrote:
    > Można się wyśmiewać, jednak wcześniej lub później prawdopodobnie
    > urządzenie tego typu - działające - zostanie wynalezione.

    Perpetuum mobile?
    Nie, nie zostanie.
    Co najwyżej mogą gdzieś siedzieć jakieś pokłady energii.

    > I wysoce prawdopodobne, że odkrywcą będzie jakiś "garażowy inżynier", a
    > nie pracownicy NASA.

    Zapominasz o tym, że jeśli jakieś zjawisko istnieje, to znacznie
    łatwiej przypadkiem wpaść na coś, co pokazuje się na 6 miejscu
    po przecinku, niż na kilkudziesięciu procentach.

    Najlepszy przykład, wirujący nadprzewodnik i lewitacja.
    Eksperyment który to zaczął miał wykazać 2% zmiany,
    poźniejsze, dokładniejsze wyniki ludzi, którzy nadal twierdzą, że
    efekty istnieje krążą wokół 10^-6 g.
    Nie 'zlikwidowaliśmy grawitacje' ;-)

    A fizycy patrzą na zachowanie energii, elektromagnetyzm jest bardzo
    dobrze poznany, zrozumiany i zmierzony. Każdy, kto twierdzi, że
    jakiś prosty obwód elektryczny generuje mu energię, po prostu kłamie
    (z pewnymi wyjątkami na nieuków, to duży problem, to np zabiło
    wiadomy zderzak:)

    > Zresztą, właściwie to jest nieaktualna wypowiedź. Ostatnio się pisało o
    > próbie wyzyskania np. efektu casimira w tym celu.

    Do produkcji energii? Chyba na peswiki;-)
    Efekt casimira jest potencjalny, siła zależy tylko od odległości
    płytek. Ile włożysz, tyle wyjmiesz.

> [...]
    > zapewne w końcu uda nam się dobrać do morza energii istniejącej dookoła
    > - i wtedy Putin przestanie się tak głupkowato uśmiechać.

    Nie potrafimy porządnie zabrać sie do morza energii z deuteru czy
    słoneczka, a opowiadamy bajki o ZPM.

    BTW, zagadka. Skoro energia puktu zerowego, dość pokaźna, jest
    jednocześnie stanem podstawowym (najniższym) próżni, to do jakeigo
    stanu przejdzie próżnia, jeśli wyciągniemy z niej trochę energii?
    Pomedytuj nad tym.

    Są spekulacje, że to jedynie stan metastabilny, że są stany niższe.
    Tylko w takim wypadku bardoz nie chcielibyśmy, aby próżnia przeskoczyła
    do tego niższego stanu - przeskoczy najprawdopodobniej łańcuchowo,
    i będzie wielkie bum w widzialnej części wszechświata ;-)

    Ale spokojnie, nie wyzwalają tego reakcje wewnątrz gwiazd, wybuchy
    supernowych i cząsteczki o dziwnie wysokich energiach, a wszystko to
    w powtarzane ogromną liczbę razy w widzianym przez nasz wszechświecie.
    Kilka cewek ułożonych w garaży tego nie wyzwoli;-)

    pzdr
    bartekltg

  • 18. Data: 2014-11-14 00:36:25
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 14.11.2014 00:27, Marek wrote:

    > Eee zamiast pisać pierdoły napisałbyś jak Andriej zrobił tą sztuczkę.
    > To jest bardziej ciekawe niż kpina z freeenergy.

    Dlaczego żarówki podłączone do kabla biegnącego gdzieś do ziemi świecą?
    Zapewne dlatego, że ten kabel biegnie dalej do gniazdka ;-)
    Zrobił taką ładną kosmiczną instalacje z żarówek i miksera, to
    jest w stanie i podpiąć zasilanie przez tą rurę.

    A jeśli jest mniej zdolny manualnie, w tym ustrojstwie jest
    wystarczająco miejsca na akumulatorek świecący żarówkami
    przez cały filmik.

    W drugim filmiku gość to wprost do gniazdka podłącza.
    W trzecim jakieś akumulatory się walają, dałem sobie spokoj.

    pzdr
    bartekltg

  • 19. Data: 2014-11-14 00:38:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 14 Nov 2014 00:29:08 +0100, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:
    > Perpetuum mobile?
    > Nie, nie zostanie.
    > Co najwyżej mogą gdzieś siedzieć jakieś pokłady energii.

    Przecież ogromne pokłady energii do wykorzystania nas otaczają,
    E=mc2.. Myślisz, że w przyszłości ten wzór nie nabierze praktycznego
    znaczenia dla zwykłego "Kowalskiego"?

    --
    Marek

  • 20. Data: 2014-11-14 00:44:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 14 Nov 2014 00:36:25 +0100, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:
    > Dlaczego żarówki podłączone do kabla biegnącego gdzieś do ziemi
    świecą?
    > Zapewne dlatego, że ten kabel biegnie dalej do gniazdka ;-)

    Przecież nogi wodą oblał, ta rura z kranem albo dla ściemy albo
    uziemienie.
    Uważam, że tacy ludzie są niedoceniani za sam spryt z jakin budują te
    swoje urządzenia.

    --
    Marek