    From: RM <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: gęstość słów kluczowych - pomiar na localhost
    Date: Thu, 26 Sep 2019 14:22:27 +0200

    W dniu 18.04.2016 o 23:00, Kviat pisze:

    > Przeczesać skryptem witrynę i zliczyć (url: http://localhost) :>
    > Te co wymagają podania urla tak robią, bo to niezależne od tego czy to
    > Unbutu czy nie Unbutu, nie interesują ich bebechy serwera tylko wynik
    > działania tych bebechów - witryna właśnie.
    > Jeżeli witryna to kilka plików html to sobie policz ręcznie ;), albo
    > sparsuj bezpośrednio pliki html.
    > Ale jeżeli treść witryny jest generowana przez skrypty (np. php) i
    > teksty znajdują się np. w bazie danych to jakiego narzędzia się
    > spodziewasz? Jeden rekord z bazy może pojawić się przecież na kilku
> [...]

    Przeczytałem ostatnio: "pojęcie gęstości słów kluczowych jest owocem
    niewłaściwego rozumienia problemu i jest metodą nieobecną w SEO i
    niewykorzystywaną przez algorytmy nowoczesnych wyszukiwarek".
    Google uwzględnia odległości pomiędzy słowami kluczowymi i różnie
    traktuje słowa w zależności od miejsca występowania w dokumencie.
    Tak przeczytałem.