  • 1. Data: 2009-02-24 11:50:53
    Temat: gmail
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    gmail - nikt nie zauważył awarii? :)

    --
    ŁT

  • 2. Data: 2009-02-24 11:51:41
    Temat: Re: gmail
    Od: lightsensitive <l...@g...pl>

    Lukasz Trabinski pisze:
    > gmail - nikt nie zauważył awarii? :)

    ...która trwa od późnego wieczora ;)

    --
    lightsensitive

  • 3. Data: 2009-02-24 12:12:52
    Od: Piotr Lewandowski <p...@g...com>

    * Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>, 2009-02-24 11:50:
    >gmail - nikt nie zauważył awarii? :)

    Ten kto korzysta z IMAP-a to nie zauważy. :)

    --
    Piotr Lewandowski

  • 4. Data: 2009-02-24 12:14:19
    Od: lightsensitive <l...@g...pl>

    Piotr Lewandowski pisze:

    > Ten kto korzysta z IMAP-a to nie zauważy. :)

    Ja korzystam. Od ok. 23.30 kilka razy na godzinę pyta mnie o hasło :/

    --
    lightsensitive

  • 5. Data: 2009-02-24 12:16:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    Tuesday, February 24, 2009, 1:12:52 PM, you wrote:

    > Ten kto korzysta z IMAP-a to nie zauważy. :)

    POP3 również działa.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2009-02-24 12:17:40
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Piotr Lewandowski wrote:
    > * Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>, 2009-02-24 11:50:
    >
    > Ten kto korzysta z IMAP-a to nie zauwaĹźy. :)

    IMAP pokazuje maile, które zdążyły dojść przed awarią ;(

    M.

  • 7. Data: 2009-02-24 12:22:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Ostatnio gdzies czytalem, ze jaki ten gugiel jest beee, bo latami
    prowadzi uslugi pod szyldem "beta". 8-)

    MJ

  • 8. Data: 2009-02-24 12:32:09
    Od: Faszczu <f...@g...com>

    http://www.google.pl/support/forum/?hl=pl podaje:

    24/02/2008
    Wiemy o problemie z dostępem do poczty Gmail, który wystąpił dziś
    około godziny 10:30. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu i
    poinformujemy Was, jak tylko będziemy dysponować nowymi informacjami.
    Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane.

  • 9. Data: 2009-02-24 15:42:02
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 24 Feb 2009 13:22:45 +0100, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Ostatnio gdzies czytalem, ze jaki ten gugiel jest beee, bo latami
    >prowadzi uslugi pod szyldem "beta". 8-)

    chciałbym żeby taki hołmnet miał takie komercyjne usługi, jakie gmail
    oferuje za darmo pod szyldem beta

  • 10. Data: 2009-02-24 15:43:56
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> napisał(a):
    > gmail - nikt nie zauważył awarii? :)

    Zauważył, ale czy to jest problem polskiego internetu? :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/