  • 1. Data: 2009-02-24 07:56:39
    Temat: Iplus - kłopot z otwieraniem podstron na gazeta.pl
    Od: "Piotr " <c...@W...gazeta.pl>

    Witam. Nie jest to może jakiś megaproblem, ale chciałbym znac przyczynę. Otóż
    na Samsungu NC10 pracuję już od grudnia. I nie mam pojęcia czemu po
    bezbolesnym wejściu na stronę główną GW, a następnie kliknięciu
    jakiegokolwiek linka z głównych wiadomości wyskakuje po krótkiej chwili błąd.
    Nie ma znaczenia czy jestem w tej chwili w Warszawie, Białymstoku czy
    Białowieży. Dzieje się tak tylko gdy netbook pracuje na modemie. Gdy mam w
    zasięgu wifi wszystko jest już ok. Żaden inny portal nie daje tylu błędów,
    nawet strona TVN24, która teoretycznie ładuje się najdłużej, nie sprawia
    kłopotów. Odnoszę czasami wrażenie, że albo GW nie lubi Plusa, albo na
    odwrót ;).