    From: "Lucjan J.A. Tumim" <L...@a...fm.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: gramatyka bylo Re: Ksiazka/tutorial do lekserow
    Date: Mon, 22 Feb 2010 08:41:29 +0100

    Jacek Czerwinski wrote:

    > a) dlaczego XML gramatyką?
    Nie XML gramatyką tylko gotową gramatyke XML. Opis składni dowolnego
    dokumentu XML zapisana np. w yacc.

    > b) do jabbera jest multum narzedzi w każdym w zasadzie języku, co chcesz
    > zrobic?
    > Ciezko by bylo klasycznie sparsowac nieskonczony strumien XML :P
    ?

    A możesz mi powiedzieć dlaczego?
    Jest narzędzi trochę to prawda, ale nie wszystkie sa rozsadne. Co chce
    zrobic? Napisac klienta jabbera, który by zamiast parserow xml uzywal po
    prostu yacca.
    Zauwaz jak latwo dodajemy nowa funkcjonalnosc. Mamy na talerzu wszystkie te
    dziwaczne kawalki XML. Jest to dla mnie atrakcyjny sposob pisania.