  • Data: 2009-01-04 22:12:04
    Temat: Re: hala katowice
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad Anikiel napisał(a):

    > jest bardzo dobry wymóg pisania dokumentacji tak żeby inny inżynier nie
    > zaangażowany w jej tworzenie był w stanie ją zrozumieć i zweryfikować
    > bez pomocy autorów (najlepiej niezależny, zewnętrzny). Stosuję tą zasadę
    > także do "nienuklearnych" projektów, bo po prostu ułatwia ludziom życie
    > i zapewnia wyższe bezpieczeństwo (samemu autorowi trudniej jest siebie
    > samego oszukać). Może by tak rozpowszechnić to u konstruktorów budowlanych?

    Mim zdaniem - chętnie. Możesz przybliżyć na czym dokładniej polega
    takie tworzenie dokumentacji? Choć osobiście sądzę, że w projektowaniu
    budowalnym jest dokładnie tak samo, choć nie jest to może wpisane w
    normy w sposób dosłowny. Sądzę, że moje projekty byłyby czytelne dla
    innych inżynierów, a ja sam (często dostając dokumentację) jestem
    zwykle w stanie zweryfikować wszystkie ważne założenia inżyniera
    który ją opracowywał. Chyba, że projekt opracowywał partacz, albo
    student - co się zdarza.

    Pozdr,
    --
    ŁK