  • Data: 2009-01-06 08:05:51
    Temat: Re: hala katowice
    Od: Michał Grodecki <m...@u...pk.edu.pl.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Brkzzz napisał:

    > Mam na mysli mnoznik wartosci charakterystycznej, po ktorym uzykujemy
    > wartosc obliczeniowa.

    Czyli właśnie współczynnik obciążenia.

    > Czyli: Projektujemy nosnosc 1,5 raza wieksza niz jest potrzebna w
    > rzeczywistosci.

    A to nie to samo. Na konstrukcję działają różne obciążenia, każde z nich
    może mieć przyporządkowany inny współczynnik obciążenia. A projektuje
    się na kombinację obciążeń. I nie zawsze jest tak że jedno obciążenie
    jest decydujące a pozostałe można pominąć.

    --
    Michał Grodecki
    Uwaga - w nagłówku adres antyspamowy