  • 31. Data: 2010-07-13 13:29:21
    Temat: Re: hasła smsowe mBank
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:9eij36l4ah6a5paqrkoer1t6ln2j3lf9dd@4ax.com...

    > Ale wtedy zadzwonie do banku :-)

    albo wezmiesz od reki duplikat karty sim .

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 32. Data: 2010-07-13 20:59:51
    Temat: Re: has?a smsowe mBank
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Jul 2010 15:29:21 +0200, Kotlet mielony wrote:
    >Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    >albo wezmiesz od reki duplikat karty sim.

    Niestety, ale duplikat to tak do tygodnia moze trwac ..

    J.

  • 33. Data: 2010-07-13 21:09:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 22:59:51 +0200, J.F. napisał(a):

    > Niestety, ale duplikat to tak do tygodnia moze trwac ..

    Gdzie tak długo to trwa?

  • 34. Data: 2010-07-13 21:34:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Jul 2010 23:09:17 +0200, Andrzej Libiszewski wrote:

    >Gdzie tak długo to trwa?

    Jak sie ma pecha to w Idei.

    Albo i wszedzie, jak trafisz w dlugi weekend.

    J.

  • 35. Data: 2010-07-14 07:01:41
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-07-2010 o 23:34:20 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jak sie ma pecha to w Idei.

    5 lat i jeszcze nie wydali?

    > Albo i wszedzie, jak trafisz w dlugi weekend.

    Duplikat karty? Od ręki.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 36. Data: 2010-07-14 09:07:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net>
    > Trzeba być skrajnie nieodpowiedzialnym, żeby gdziekolwiek
    > automatycznie
    > zapamiętywać hasło do konta bankowego.

    A przyjmowanie niczym nie zabezpieczonych hasel na slabo chroniony
    telefon to tez skrajna nieodpowiedzialnosc ? :-)

    J.

  • 37. Data: 2010-07-14 09:10:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał
    > Jak sie ma pecha to w Idei.
    >5 lat i jeszcze nie wydali?

    Wydali od reki, ale uruchomili po tygodniu.
    Myslisz ze nowa nazwa zobowiazuje i juz sie nauczyli szybciej
    uruchamiac ? :-)

    > Albo i wszedzie, jak trafisz w dlugi weekend.
    >Duplikat karty? Od ręki.

    Od reki w najblizszy dzien roboczy ..

    J.

  • 38. Data: 2010-07-14 09:42:35
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 14-07-2010 o 11:10:24 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Od reki w najblizszy dzien roboczy ..

    W Erze (TT) i Playu (abonament) zrobili mi to od ręki.

  • 39. Data: 2010-07-14 10:02:05
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-14 11:42, Piotr M pisze:

    > W Erze (TT) i Playu (abonament) zrobili mi to od ręki.

    Ile zapłaciłeś?

    --
    animka

  • 40. Data: 2010-07-14 11:53:16
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2010-07-14 11:07, J.F. pisze:

    > A przyjmowanie niczym nie zabezpieczonych hasel na slabo chroniony
    > telefon to tez skrajna nieodpowiedzialnosc ? :-)

    Niekoniecznie, to tylko jeden z elementów potwierdzenia wykonania
    operacji. A kontynuując Twój tok rozumowania. powinno sie ustawowo
    bankom zabronić korzystania z tokenów - w ogóle nie chronionych :-)