  • Data: 2014-07-26 15:46:56
    Temat: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-24 10:42, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > 11 lat temu Islandczycy podarowali firmie w której pracowałem program
    > do obsługi call center. Nawet próbowaliśmy go wdrożyć. Niestety okazało
    > się że program nie jest dostosowany do lokalnych warunków, lokalizacja
    > nie jest prosta a dodatkowo program się nie skaluje - wydajność spadała
    > na łeb gdy zamiast 10 tysięcy rekordów baza dostała o 2 rzędy wielkości
    > więcej. Próbowałem na samym początku tłumaczyć że takie są zagrożenia.
    > Nikt nie słuchał - poświęcono mnóstwo czasu i kasy by wdrożyć system
    > który nie za dobrze był do naszych potrzeb dostosowany.

> [...]

    Zupełnie nie widzę analogii. W waszej firmie był już jakiś system, a
    więc wprowadzanie innego wymagałoby sporo modyfikacji, a to = koszty. A
    Polska w tym czasie dopiero robiła plany wprowadzenia CEPiKu. Presson
    przywiózł gotowy do instalacji, sprawdzony, testowany przez wiele lat -
    program, a oni nie skorzystali...