    From: Andrzej Bobyk <A...@m...lublin.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: hosting
    Date: Mon, 23 May 2005 15:49:43 +0200

    Krzysztof Antoń napisał(a):

    > Niestety nie mam podstaw do wniesienie przeprosin - natomiast mam
    > podstawy do wniesienia skargi na Pana do rektora czy jak on jest poza
    > zasięgiem do jakiejś gazety -- to chyba najlepiej działa, a firmie
    > nie służy. Poprzednia afera była ponad 10 lat temu - chcesz kolejnej?
    > W takim razie to ja żądam przeprosin oraz pieniędzy za mój stracony
    > czas na twoje widzimisie.... na Twoje szczęście technicy są bardzo
    > rozsądni i normalni, nie to co Ty. Więc zanim zaczniesz tutaj
    > bulgotać na Mnie - zastanów się nad swoim postępowaniem na
    > przyszłość....

> [...]

    Po pierwsze - nie przypominam sobie, byśmy przeszli na "Ty", Szanowny
    Panie. Po drugie - to, co Pan próbował uprawiać, żywcem przypominało DNS
    spoofing, tyle, że przez telefon. Być może jakaś firemka, która ma kilka
    domen na krzyż może sobie na takie działanie pozwolić - ja traktuję
    swoją firmę poważnie i dla pewnych spraw wymagam pisemnego
    potwierdzenia. I proszę nie wygadywać bzdur o dwóch straconych
    godzinach, bo napisanie i wysłanie jednego zdania faksem z pieczątką
    i podpisem zajęło by Panu mniej niż nasza rozmowa przez telefon.
    Dalej - nie przypominam sobie "afery" z moim udziałem ponad 10 lat temu,
    tym bardziej, że wówczas nie byłem pracownikiem LubMAN-u.
    I wreszcie - w sprawach dotyczących honoru i dobrego imienia się nie
    negocjuje, Szanowny Panie.
    --
    Andrzej Bobyk, LubMAN UMCS, http://www.lubman.pl
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 1, 20-031 Lublin, Poland