  • Data: 2005-05-23 20:21:08
    Temat: Re: hosting
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > No kolego kloss z powernetu - nie krępujcie się. Listy eisp już
    > zawojowaliści dawno temu swoim chamstwem, to teraz czas na Usenet *sigh*

    maciuszko, czy ja ciebie pisałem z malej litery? Teraz zaczne! :)
    Chamstwo było dookoła - no ale ty wolisz gładkie teksty a'la kwaśniewski
    niż coś bardziej sensownego z czasem mocniejszym słownictwem...
    Szkoda tylko, że znowu czepiasz się do Mnie a nie do dr bobika.

    > A prosiłem, żeby grzecznie i żebyś sobie poszedł z tymi swoimi pomyjami
    > gdzie indziej, prawda? Nie rozumie? Trudno.

    Jakimi pomyjami? Pomyliło cie całkiem? eh, to chyba przez prace w
    wybiórczej.

    Co ty możesz wiedzieć...

    --
    Krzysztof Antoń