  • Data: 2005-05-24 11:51:09
    Temat: Re: hosting
    Od: Krzysztof Antoń <k...@W...unitron.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Piłat wrote:

    > Sugerujesz, że ta mizeria dookoła to wina użytkowników p.i.p.?? Oh my...

    Tomku, mi chodzi o ludzi jemu podobnych! Zastanów się do czego dojdzie jak
    będziesz musiał mieć na wszystko kwitek idący przez ileś set działów.
    A może po prostu pan Bobik musiał sie dowartościować, że jego firma jest
    jednak duża - w sprawach bardzo oczywistych musi dostać pismo z pieczątką?

    Może sam powiedz - czy zmiana o którą chodzi JEST po prostu oczywista?

    > A w którym centrum robiłeś swój kwalfikowany podpis?

    Nawet jak bym miał - to nie wiem czy pan Bobik - kolekcjoner pism z
    pieczątką uznałby to...
    a tak swoją drogą - to gdyby próbował podać by mnie o zniesławienie przez to
    właśnie medium musiałbym uznać, że cierpi na schizofrenie. Bo skoro drogą
    elektroniczną mogę go obrazić i wie, że Ja to Ja - to dlaczego nie uznał
    pisma... więc jedyne co zostaje Bobikowi - to uznać, że nie może ustalić
    nadawcy tej korespondencji i dalej przyjmować pisma z pieczątką.... :-)

    > Ponc, MSPANC

    Pozdrawiam.
    --
    Krzysztof Antoń