  • Data: 2005-05-24 11:52:33
    Temat: Re: hosting
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Antoń" <k...@W...unitron.lublin.pl> napisał w wiadomości
    news:d6v46c$a9s$1@83.238.121.140...

    > Raczej Ty - wykazując sie brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem.
    >
    > PS. Jak miałoby być zatytułowane takie pismo jakie mieliby napisać Ci
    > ludzie? przecież nie mogą napisać "zgadzamy się na zmiany proponowane przez
    > pana XYZ..." bo przecież takie pismo już istnieje - tam gdzie ustanawiają
    > mnie KONTAKTEM TECHNICZNYM. Teraz rozumiesz w czym rzecz?

    Rozumiem twój problem i to nie jeden ale to nie usprawiedliwia chamstwa.
    Powiem szczerze niechciałbym być twoim klientem i mieć
    nieszczęście być z tobą w sporze (reklamacja itp) podejrzewam ze spotkało
    by mnie podobnie chamskie zachowanie.

    W sumie to jesteś nieszczęśliwym człowiekiem...

    dla mnie EOT