  • Data: 2014-09-02 15:44:21
    Temat: Re: hot air dla amatora
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Jawi wrote:

    > Na znanym portalu handlującym chińszczyzną, są stacje hot air.

    Dziś chyba nic innego niż chińszczyzna nie ma :-)

    > W cenie "podejrzanej". Gdzieś za 120 - 150 pln można już takie coś nabyć.
    > Pytanie co to jest warte, czy użyteczne?
    > Do zastosowań bardzo amatorskich.
    > Do użytku 5 razy do roku.

    Ja mam taką i świetnie mi się na niej pracuje (tylko nie "new model",
    kosztowała 379), więc mogę z czystym sumieniem polecić:

    http://www.hotair.pl/pl/sklep/stacje-lutownicze/stac
    ja-lutownicza-wep-992dap-wielofunkcyjna-3-pamieci-ne
    w-model.html

    Dała radę nawet polutować MOSFETy do IMS. Ssawki próżniowej nie
    zdarzało mi się jednak potrzebować, więc można odpuścić. Choć
    jest nieco droższa niż 120 zł., to radzę kupić w miarę dobrą
    stację -- na ile wyceniasz swój stres?

    Pozdrawiam, Piotr