  • Data: 2014-09-02 15:55:15
    Temat: Re: hot air dla amatora
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Wyderski wrote:

    > http://www.hotair.pl/pl/sklep/stacje-lutownicze/stac
    ja-lutownicza-wep-992dap-wielofunkcyjna-3-pamieci-ne
    w-model.html

    Dodam jeszcze, że ma tylko jeden znany mi mankament: Chińczyk nie
    poradził sobie do końca z debouncingiem przy nastawach temperatury,
    więc przy potrzebie wprowadzenia dokładniejszych ustawień ćwiczysz
    dodatkowo zwinność palców. ;-)

    Czego mi brakuje:

    1. Preheater. Ale to nie ta klasa cenowa i można dokupić osobno.

    2. Regulacja automatyki wyłączania kolby. Po odłożeniu na pewien
    czas kolba automatycznie jest schładzana do ~200 stopni, by
    zminimalizować zużycie grotu. Samo w sobie fajne rozwiązanie,
    ale czasami moja przerwa w lutowaniu to T + 5s, więc muszę
    krótka chwilę poczekać na powrót temperatury do wartości ustawionej.
    Przydałoby się móc to wyłączać na żądanie jakimś pstryczkiem.

    Pozdrawiam, Piotr