  • 1. Data: 2003-12-10 04:55:56
    Temat: hotmail
    Od: " robin hood" <a...@g...pl>

    czy mozna w htomailu ustawic automatyczne zapisywanie wysylanych wiadomosci,
    jak np. w onecie?

  • 2. Data: 2003-12-10 09:52:29
    Temat: Re: hotmail
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    robin hood wrote:
    > czy mozna w htomailu ustawic automatyczne zapisywanie wysylanych wiadomosci,
    > jak np. w onecie?

    Moderacjo!!!

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 3. Data: 2003-12-10 16:43:55
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

    > Moderacjo!!!

    MODERACJO!

    Po co wogole odpisujesz jak nie masz nic do powiedzenia ?
    Ostatnio wiecej jest narzekan na brak moderacji niz samych
    offtopicznych postow.. Ludzie, olewajcie je zwyczajnie i bedzie
    dobrze, przynajmniej nie tak zdechle jak pare tygodni temu.
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 4. Data: 2003-12-10 17:05:28
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Adam Szendzielorz <a...@N...konta.pl> w artykule
    <news:br7ij1$lsl$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:
> [...]
    > offtopicznych postow.. Ludzie, olewajcie je zwyczajnie i bedzie
    > dobrze, przynajmniej nie tak zdechle jak pare tygodni temu.

    A jeśli już chcecie odpisywać, to odsyłajcie ludzi we właściwe miejsce
    zamiast im tu odpowiadać nie na temat. Być może niektórzy z nich nie
    umieli trafić na pl.internet.pomoc...

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych No.1

  • 5. Data: 2003-12-10 18:01:01
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Adam Szendzielorz wrote:
    > Witam,

    > MODERACJO!
    >
    > Po co wogole odpisujesz jak nie masz nic do powiedzenia ?

    No właśnie, po co odpisujesz jak nie masz nic do powiedzenia?

    > Ostatnio wiecej jest narzekan na brak moderacji niz samych
    > offtopicznych postow.. Ludzie, olewajcie je zwyczajnie i bedzie
    > dobrze, przynajmniej nie tak zdechle jak pare tygodni temu.

    Nie, będzie tak że zleje się ruch alt.pl.neostrada, pl.comp.networking i
    jeszcze kilku grup, naprawdę uważam że przynajmniej Moderatorzy powinni jeszcze
    raz zastanowić się nad ponownym moderowaniem listy mimo, że lubisz tony
    śmiecia. Ja osobiście wolę mieć 6 postów na tydzień ale na temat niż 50 dziennie
    bzdur.

  • 6. Data: 2003-12-10 18:44:43
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

    > No właśnie, po co odpisujesz jak nie masz nic do powiedzenia?

    Mialem, nastepne zdanie ktorego nikt jeszcze tutaj nie powiedzial.

    > Nie, będzie tak że zleje się ruch alt.pl.neostrada, pl.comp.networking i

    bla bla bla, to Twoje zdanie, moim zdaniem nic sie nie zleje, a
    przynajmniej mozna _podyskutowac_, a Ty chcesz zamienic te
    liste _dyskusyjna_ spowrotem na tablice ogloszeniowa!
    No ale EOT :)
    pozdr.

  • 7. Data: 2003-12-10 20:02:41
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Adam Szendzielorz wrote:

    > Mialem, nastepne zdanie ktorego nikt jeszcze tutaj nie powiedzial.

    bla bla bla, nie pochlebiaj sobie - nie byłeś pierwszy z tym zdaniem.

    > No ale EOT :)

    EOT

  • 8. Data: 2003-12-11 11:15:58
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Andrzej Bursztynski wrote:

    > Nie, będzie tak że zleje się ruch alt.pl.neostrada, pl.comp.networking i
    > jeszcze kilku grup, naprawdę uważam że przynajmniej Moderatorzy powinni
    > jeszcze raz zastanowić się nad ponownym moderowaniem listy

    [...]
    Przeciez przez wiekszość swojego bytu polip _nie byl modrowany_ i nikt nie
    krzyczał na cały regulator MOEDRACJO ! - nawet jak Expierd szalał i pół
    polskiego usenetu razem z nim. A porządek na grupie da się utrzymać bez
    zatrudniania i zawracania głowy moderatorom - trzeba tylko chcieć.

    --
    TOM TS635-RIPE
    FAQ grupy pl.misc.telefonia: http://www.telefonia.skonet.pl