  • Data: 2018-06-14 19:24:47
    Temat: Re: hub usb 3.0
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.2018 o 13:19, Adam Wysocki pisze:

    > Kup coś markowego. Jak szukałem dobrego i niezawodnego huba to kupiłem
    > kiedyś jakiegoś Uniteka (i nawet drogi nie był, chociaż ze 4x droższy niż
    > ta chińska tandeta) i nie narzekałem.

    I tak właśnie zrobiłem, 4 portowy z tego żółtego mediamarktu za 35zł.
    Działa, i faktycznie jest 3.0, a nie tylko na opakowaniu.

    BTW bez sensu są te wszystkie nowe laptopy co to mają w porywach 3
    gniazda USB, podłączasz myszkę, jakiś dysk/pendrive i zonk, zostaje
    jeden port. A jeszcze większa padaka, że na pokładzie takiego laptopa
    jest tylko jeden kontroler USB, po podłączeniu dwóch urządzeń
    potrzebujących dużej przepustowości któreś z nich albo przestaje działać
    albo staje się bezużyteczne - ostatnio przetrenowałem taką sytuację jak
    podłączyłem PICkita i analizator Saleae do niby wypasionego nowego Della.

    Jakub Rakus