  • 11. Data: 2016-12-24 20:22:19
    Temat: Re: iPhone
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 24.12.2016 o 8:33, Sebastian pisze:

    > Możesz spróbować po FTP, ponoć się da, nie kombinowałem, nie chce mi się
    > anie nie mam potrzeby, Może TeamViewerem się da?

    Tu wszystko tak działa? Wrzucenie kontaktów też od dupy strony :-(

    > A w ostateczności to naucz się iTunesa.

    iTunesem się nie da. Córka próbowała pomóc, ma 7, ale nic z tego :-(

    > AAA, oczywista oczywistość - poprzez iCloud :D

    A dokładnie? Mam AppleID.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 12. Data: 2016-12-24 20:49:03
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 24.12.2016 o 8:34, Sebastian pisze:

    > W iPhonie?!

    Emota nie widziałeś?!

  • 13. Data: 2016-12-24 23:32:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-24 o 07:41, ALEX MR pisze:
    > Mam pakiet internetowy :-)

    Też na początku walczyłem ale się poddałem bo szkoda nerwów.
    Ustaw coś domyślnego albo co można pobrać z netu :-)
    Tidal w Pleju ma transfer za darmo i jest opcja offline do słuchania

  • 14. Data: 2016-12-25 06:02:12
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 24.12.2016 o 23:32, z pisze:

    > Też na początku walczyłem ale się poddałem bo szkoda nerwów.

    Ja wolę walczyć :-)

    > Ustaw coś domyślnego albo co można pobrać z netu :-)

    Moich tapet nie można pobrać z netu. Tylko ja je mam :-)

    > Tidal w Pleju ma transfer za darmo i jest opcja offline do słuchania

    Bez sensu. Dzwonków z uluba nie znajdę na tidal czy zedge.

  • 15. Data: 2016-12-25 13:08:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-25 o 06:02, ALEX MR pisze:
    > Moich tapet nie można pobrać z netu. Tylko ja je mam :-)

    Wyrośniesz z tego. Z czasem czarne tło okazuje się najlepszym wyborem.
    Może na komputerze ma to znaczenie ale w komórce? :-)

    > Bez sensu. Dzwonków z uluba nie znajdę na tidal czy zedge.

    Mój dzwonek jest początkiem pewnego utworu ;-)

  • 16. Data: 2016-12-25 18:49:53
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 25.12.2016 o 13:08, z pisze:

    > Wyrośniesz z tego. Z czasem czarne tło okazuje się najlepszym wyborem.

    Już dawno taką mam :-P

    > Może na komputerze ma to znaczenie ale w komórce? :-)

    W komórce na ekranie blokady masz czarną tapetę? Bo ja mam generała
    Cesarskiej Armii :-) I jakoś nie jest to problemem :-P

    > Mój dzwonek jest początkiem pewnego utworu ;-)

    Mój też, ale to umiejętnie przycięty "We are the robots" Kraftwerk. Nie
    do znalezienia na tidalach czy zedgach. A ja chce go mieć :-)

  • 17. Data: 2016-12-25 18:57:00
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 25.12.2016 o 18:49, ALEX MR pisze:

> [...]

    A tak z ciekawości, jak wrzuciłeś tę czarną tapetę na iPhone?

  • 18. Data: 2016-12-25 19:59:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-25 o 18:49, ALEX MR pisze:
    > Mój też, ale to umiejętnie przycięty "We are the robots" Kraftwerk. Nie
    > do znalezienia na tidalach czy zedgach. A ja chce go mieć :-)

    Zapewne w całej masie dostępnego softu spreparujesz sobie taki dzwonek
    od podstaw.
    Nikt nie obiecywał że będzie łatwo i tanio :-)

    Ech ci androidowcy, chcą mieć wszystko z buta i na już a tu trzeba
    poświęcić czas i środki żeby nie stać w sprzeczności z ideologią marki ;-)

  • 19. Data: 2016-12-25 20:15:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-25 o 18:57, ALEX MR pisze:
    > A tak z ciekawości, jak wrzuciłeś tę czarną tapetę na iPhone?

    Nie pamiętam. Wybrałem coś najczarniejszego z dostępnych czy może
    pobrałem jakąś aplikację...
    Zawsze można zrobić czarną fotkę i ustawić.
    Mam taką samą na blokadzie i pulpicie. Od tamtego czasu temat tapety dla
    mnie nie istnieje. :-)

  • 20. Data: 2016-12-26 06:10:40
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 25.12.2016 o 20:15, z pisze:

    > Nie pamiętam. Wybrałem coś najczarniejszego z dostępnych czy może
    > pobrałem jakąś aplikację...
    > Zawsze można zrobić czarną fotkę i ustawić.

    Ale to jest obejście problemu, a nie jego rozwiązanie.

    > Mam taką samą na blokadzie i pulpicie. Od tamtego czasu temat tapety dla
    > mnie nie istnieje. :-)

    A dla mnie istnieje.