  • Data: 2014-09-21 16:41:00
    Temat: Re: iPhone 6 - to sie nazywa niefart...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik T...@s...in.the.world ...

    > Telefon moze i ok.
    > Ale chyba z toba jest cos nie tak.
    > Cierpisz na chorobe sw. Wita?

    Dlaczego?
    Tobie nie spadają rózne rzeczy?
    Kilkadziesiąt razy dziennie wysiadasz z samochodu, wkładam do różnych
    kieszeni, czasami mam 5-6 rzeczy w rece. Raz wypadnie cos innego, raz
    telefon.
    Fakt jest faktem, ze telefon to telefon a nie przedmiot uwielbienia wiec
    jakos specjalnie o niego nie dbam. I działa.