  • 31. Data: 2004-06-05 22:56:41
    Temat: Re: ile się zakłada telefon/neostradę w TP?
    Od: smbear <s...@t...cos.wyciac.gazeta.pl>

    Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > Kolega w telepunkcie to wiesz co może...
    No, pan z telepunktu to jak nas (mnie i moja dziewczyne) widzial, to taj
    jakby glupio mu bylo. Z daleka widzialem - od samego wejscia ;)

    Tomek Duda

  • 32. Data: 2004-06-06 02:13:23
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    A tak powinno to sie dziac za 50 lat ;-)
    http://www.wielkarzeczpospolita.net/info.php?wiadomo
    sc=417

    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!
    "Jakie promieniowanie? Ja JEM uran!"

  • 33. Data: 2004-06-07 09:37:44
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Neas wrote:
    > Proszę podaj jakies sensowne domowe zastosowanie które
    > spowoduje miesięczne wykorzystanie łącza na poziomie większym niż
    > powiedzmy 15 GB.

    Codzienna aktualizacja oprogramowania open source to jest sensowne domowe
    zastosowanie?

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 34. Data: 2004-06-07 09:39:18
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Mon, 7 Jun 2004 09:37:44 +0000 (UTC), Jacek Popławski
    <j...@i...pl> wrote:

    > Codzienna aktualizacja oprogramowania open source to jest sensowne domowe
    > zastosowanie?

    Ściągaj patche i przebudowywuj.

    r.
    _____________
    robert rędziak jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    tu kieruj swój spam (tylko spam): f...@s...plukwa.net

  • 35. Data: 2004-06-07 10:09:04
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    Jacek Popławski <j...@i...pl> pisze:

    >Codzienna aktualizacja oprogramowania open source to jest sensowne domowe
    >zastosowanie?

    Codziennie ściągasz ponad 0.5GB aktualizacji do swojego
    domowego komputera? To normalne napewno nie jest ;->

    --
    Neas, <n...@u...neas.ws>, http://www.drzwi.org

  • 36. Data: 2004-06-07 15:25:41
    Od: Paweł Sokołowski <f...@m...linux.pl>

    I've seen things you people wouldn't believe.
    emeriks writing in <c9pe2p$6pu$1@flis.man.torun.pl>.
    All those words will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
    > wiec sprawa sie przeciagnela o 2 kolejne dni, spece przyjechali przekopali,
    > podlaczyli i...sobie pojechali nic nie mowiac :). kolejne 2 dni (w tym

    To masz szczęście. U mnie (tez Toruń) 20 metrów przekopywali przez 4
    miesiące.

    --
    ,d$$$$$P.d$$b d$P ,gd$$$$$,gd$$$$g. ,$$$b._$$P RLU #172534
    ggggggggggggg. ggs ,gg ,gg ,gg ggp,ggggg Paweł Sokołowski

  • 37. Data: 2004-06-08 01:13:15
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Neas <n...@u...neas.ws> napisał(a):
    > Codziennie ściągasz ponad 0.5GB aktualizacji do swojego
    > domowego komputera? To normalne napewno nie jest ;->

    Smiesz sie wysmiewac?! Czy wiesz, ile "waza" laty/removal tools etc.
    produkowane przez znany nam MS Corp. ? Czytasz Security Bulletines? ;-)

    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl

  • 38. Data: 2004-06-08 07:16:22
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Neas wrote:

    [ ... ]

    > To chyba dość rzadkie zastosowanie.

    Rzadkie ? Po to sie ma internet zeby wykorzystywac nowinki. Ja osobiscie
    korzystam z kilku takich sieci.
    Poza wymienionymi wyżej zastosowaniami u mnie dochodzi jeszcze zdalna
    praca przez VNC i przez X'y. A w takim zastosowaniu jakiekolwiek limity
    sa wykluczone. Nie moge sobie pozwolic na ryzyko okresowego ograniczania
    transferu.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 39. Data: 2004-06-08 12:04:36
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl> pisze:

    >Smiesz sie wysmiewac?! Czy wiesz, ile "waza" laty/removal tools etc.
    >produkowane przez znany nam MS Corp. ? Czytasz Security Bulletines? ;-)

    Microsoftowe jakieś? Nie. Nie wierzę jednak, że Microsoft
    wypuszcza 15GB poprawek do standardowych produktów miesięcznie.
    Mógłbyś podać jakieś linki, jeśli rzeczywiście tak jest? :>

    --
    Neas, <n...@u...neas.ws>, http://www.drzwi.org

  • 40. Data: 2004-06-09 18:20:11
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Neas <n...@u...neas.ws> napisał(a):
    > Microsoftowe jakieś? Nie. Nie wierzę jednak, że Microsoft
    > wypuszcza 15GB poprawek do standardowych produktów miesięcznie.
    > Mógłbyś podać jakieś linki, jeśli rzeczywiście tak jest? :>

    Nawet, jeżeli nie, to poprawki ok. 0,5GB x 8 dni [powiedzmy, ze przecietny
    maniak formatuje/przeinstalowywuje system MS 2 razy w tygodniu, co daje nam
    liczbe 8 - (2x4=8)] = 4GB. I to same poprawki..

    *eg*

    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl