  • 1. Data: 2004-01-20 09:19:24
    Temat: index.bat ???
    Od: "maciek" <m...@p...onet.pl>

    witam
    prosiłbym o radę fachowca, który mi podpowie jak usunąć z katalogu COOKIES
    plik o nazwie INDEX.BAT. w żaden sposób nie mogę go usunąć i przy otwieraniu
    EXPLORERA ładuje mi obce strony.przy próbie usunięcia podaje komunikat, że
    program jest w użyciu lub wykorzystywany przez innego uzytkownika (WINDOWS XP).
    może istnieje jakiś skuteczny program do usuniecia tego problemu.

    z góry dziękuję maciek
    m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-01-20 10:30:43
    Temat: Re: index.bat ???
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako maciek <m...@p...onet.pl> w artykule
    <news:1e03.000007dc.400cf29b@newsgate.onet.pl> pisze:
    > witam
    > prosiłbym o radę fachowca, który mi podpowie jak usunąć z katalogu
    > COOKIES plik o nazwie INDEX.BAT.

    System nie zakłada takiego pliku w żadnym katalogu Windows.

    > w żaden sposób nie mogę go usunąć i
    > przy otwieraniu EXPLORERA ładuje mi obce strony.

    Ciekawe.

    > przy próbie usunięcia
    > podaje komunikat, że program jest w użyciu lub wykorzystywany przez
    > innego uzytkownika (WINDOWS XP).

    Nie do wiary!

    > może istnieje jakiś skuteczny program
    > do usuniecia tego problemu.

    Dowolny dobry program antywirusowy wsparty antyszpiegami i antytrojanami.
    Ale czy to jest problem polskiego internetu?
    Zanim znowu coś napiszesz, skorzystaj z listy grup razem z ich opisami
    http://www.killfile.pl. Podpowiadam - Windows Xp należy do rodziny NT.
    Potem przeczytaj "Jak mądrze zadawać pytania" http://rtfm.bsdzine.org
    Gdybyś miał jeszcze jakieś problemy, zacznij od strony http://evil.pl/pip

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych No.1 http://www.dbf.pl/faq/

  • 3. Data: 2004-01-21 23:41:25
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 4 maciek wrote:

    NTG!

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,